کد مطلب: 

226334

تقدیر معاون رییس جمهوری از توجه وزیر ارتباطات به مناطق محروم

«حسینعلی امیری» معاون امور مجلس رییس جمهوری، روز جمعه در پیامی، از توجه ویژه و واکنش به موقع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
تقدیر معاون رییس جمهوری از توجه وزیر ارتباطات به مناطق محروم

به گزارش سیتنا به نقل از تارنمای معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، در این پیام خطاب به «محمد جواد آذری جهرمی» آمده است: پاسخ شایسته جنابعالی به خواسته مردم روستاهای باصفا، صادق، صمیمی و بی‌ادعای استان کهگیلویه و بویر احمد را که نشان از اهمیت جایگاه و نقش مردم به ویژه مردم قدرشناس و فداکار مناطق محروم کشورمان از منظر جناب عالی است، ارج می نهم.

وی، ادامه داد: در سفر اخیر به آن استان، اینحانب شاهد بودم که مردم غیور و خستگی ناپذیر و شجاع آن استان بویژه روستاییان عزیز، با تمام کمبودها و مشکلات و نداشته‌هایشان به کرات در شعارها و سخنانشان حمایت از نظام و رهبری را اصل دانسته و برای موفقیت دولتمردان از خداوند طلب توفیق و یاری می نمودند.

امیری، افزود: مسلما شنیدن مطالبات آن‌ها و پاسخ به موقع به خواسته‌های این عزیزان، ضمن خشنودی پروردگار مهربان، تقویت اعتماد و امید را در مردم عزیزمان رقم خواهد زد.

وی، ادامه داد: مجددا از پاسخ به موقع به درخواست روستاییان استان کهگیلویه و بویر احمد، بویژه اهالی سخت کوش تنگ تا مرادی که در سفر‌ اینجانب به آن استان مطرح گردید، سپاسگزارم و توفیق هر چه بیشتر جنابعالی را در تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید از یکتا معبود نیکی‌ها خواستارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-16 08:35

افزودن دیدگاه جدید