کد مطلب: 

223733

بررسی موانع رضایتمندی مشتریان در برخی مراکز مخابراتی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: در این مدت پیام‌های متعددی از عدم رضایت مشتریان در برخی مراکز مخابراتی دریافتم که پیگیر بررسی و رفع آن‌ها هستم.
بررسی موانع رضایت مشتریان در برخی مراکز مخابراتی

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

امروز فرصتی شد تا برای بررسی وضعیت عملکرد و رضایت کارکنان و مشتریان از مرکز مخابراتی شهید کلانتری مخابرات منطقه هشت تهران بازدید کنم.
در گپ و گفتی که با مشتریان این مرکز داشتم خوشبختانه رضایت بالایی از نحوه ارائه خدمات و عملکرد کارکنان این مرکز به دست آمد که قطعاً پاسخگویی درست و به‌موقع و خدمت‌رسانی مسئولانه این عزیزان باعث این نتیجه مطلوب شده است که از همه آنها کمال قدردانی و تشکر را دارم، البته بابت ارایه سرویس های تجاری با توجه به بافت این منطقه انتظار بیشتری وجود دارد.
در این مدت پیام‌های متعددی از عدم رضایت مشتریان در برخی مراکز مخابراتی دریافتم که پیگیر بررسی و رفع آن‌ها هستم و امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای محدوده و انتظارات مشتریان در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به‌ویژه محصولات و خدمات جدید و ازجمله آن‌ها فیبر نوری، بتوانیم با دقت بیشتر و عملکرد مؤثرتر رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-08 17:52

افزودن دیدگاه جدید