کد مطلب: 

209290

ابلاغ طرح اجرای بازنشستگی تشویقی توسط مدیرعامل شرکت مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام خبر ابلاغ طرح اجرای بازنشستگی تشویقی، تاکید کرد: با از معاونت سرمایه انسانی خواسته ام که برای مدیریت نقدینگی در پرداخت پاداش کل مشمولان طرح، از فروردین ماه پاداش علی الحساب واریز شود و از اردیبهشت ماه 1397 به ترتیب نوبت، مابقی پاداش قانونی و تشویقی آنان به صورت نقدی به حساب بانکی شان واریز شود.
ابلاغ طرح اجرای بازنشستگی تشویقی توسط مدیرعامل شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

پاداش برای کسانی است به نقطه اوج فرهیختگی رسیده اند. آینده مکانی نیست که بدان می رسیم، جایی است که آن را به وجود می آوریم. راه هایی که به آینده ختم می شود دست یافتنی نیستند، ساختنی هستند. بنده به عنوان مدیرعامل، شرکت مخابرات ایران درصدد اجرای طرح تشویقی ویژه کارکنان مشاغل کارشناسی وبالاتر دارای مدرک فوق دیپلم و پایین هستم.
تصمیم ما بر این است که بازنشستگی را به فصل های نوین پیش روی همکاران عزیزمان پیوند زنیم پس با یاری حی دادار و به منظور قدردانی از زحمات همکاران مشمول طرح که با تلاش و کوشش خود زمینه اعتلای شرکت را فراهم نموده اند، طرح اجرای بازنشستگی تشویقی ابلاغ شد. ابلاغ بازنشستگی این افراد بر اساس ضوابط صندوق بازنشستگی صادر می شود و فهرست آنان را اعلام می کنیم.
از معاونت سرمایه انسانی خواسته ام که برای مدیریت نقدینگی در پرداخت پاداش کل مشمولان طرح، از فروردین ماه پاداش علی الحساب واریز شود و از اردیبهشت ماه 1397 به ترتیب نوبت، مابقی پاداش قانونی و تشویقی آنان به صورت نقدی به حساب بانکی شان واریز شود.
همچنین، بنده برای رعایت انصاف در مورد افرادی که از خرداد ماه 97 به بعد، پاداش خود را دریافت می کنند 15 درصد سود سالانه به تناسب زمان پرداخت پاداش در نظر گرفته ام و از همین جایگاه ضمن قدر دانی از تلاش بی شائبه هم سنگران عزیزم که اینک با کوله باری از تجربه میدان را به دیگران می سپارند؛ آرزو می کنم در سایه سار امن الهی جامعه را از برکات وجودی و تجربیات ارزنده تان بهره مند سازید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-04 21:11

افزودن دیدگاه جدید