کد مطلب: 

204147

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام از هدایای رایتل (+تصاویر)

بازدیدکنندگان هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام با حضور در غرفه‌ی رایتل در این نمایشگاه علاوه بر استفاده از هدایای نمایشگاهی این اپراتور، امکان بهره مندی از سرویس‌ها و خدمات جدید رایتل را داشتند.
استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام از هدایای رایتل (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، هر یک از بازدیدکنندگان رایتل در نمایشگاه تلکام 2017 که به مدت چهار روز از 24 مهرماه جاری برگزار شد، این شانس را داشتند تا برنده‌ی حداقل یکی از جوایز ویژه‌ی این اپراتور  باشند.

هر یک از بازدیدکنندگان، با همراه داشتن موبایل هوشمند و یا تبلت توانستند با مراجعه به غرفه‌ی فروش رایتل، یک سیم کارت اعتباری و یا دیتا هدیه بگیرند.

گفتنی است؛ مراجعینی که پیش از این عضو خانواده‌ی رایتل نبودند امکان انتخاب سیم کارت اعتباری و دیتا را داشتندد و به مشترکین پیشین رایتل نیز یک سیم‌کارت دیتا هدیه داده شد.

همچنین تمامی مشترکین رایتل توانستند با مراجعه به وب کیوسک‌های رایتل برگه‌ی قرعه کشی دریافت کرده و آن را در گردونه مسابقه روزانه رایتل قرار دهند تا از هدایای روزانه‌ی این اپراتور بهره مند شوند.

در همین راستا، به برندگان هر روز قرعه کشی رایتل، دو مودم همراه، دو تبلت و دو گوشی هوشمند و پنجاه بسته اینترنت هدیه داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-20 12:35

افزودن دیدگاه جدید