کد مطلب: 

204058

حضور رایتل در نمایشگاه ایران تلکام 2017 با تخفیف های ویژه

رایتل با هدایا و تخفیف‌های استثنایی میزبان بازدید‌کنندگان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی است.
حضور رایتل در نمایشگاه ایران تلکام 2017 با تخفیف های ویژه

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، هجدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، بزرگترین رویداد در حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن، برگزار می‌­شود.

در نمایشگاه ایران تلکام 2017 همانند دوره­ های قبل با هدایای متنوع و ارزشمند و تخفیف‌های استثنایی به همراه معرفی خدمات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی از 24 تا 27 مهر ماه 96 در سالن‌های 8 و 9محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه­ مندان این صنعت است.

بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های رایتل، علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردها و خدمات این شرکت، از هدایا و تخفیف‌های این اپراتور بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ بازدیدکنندگان از نمایشگاه تلکام می‌توانند با ارایه کارت ملی و گوشی یا تبلت هوشمند خود، سیم کارت دیتا یا اعتباری رایگان رایتل را به همراه یک بسته هدیه دریافت کرده و از امکانات این سیم­ کارت‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این مشترکین رایتل در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه‌های رایتل، از تخفیف30 تا 40 درصدی در خرید بسته‌های مصرفی اینترنت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-15 11:55

افزودن دیدگاه جدید