کد مطلب: 

203415

امکان همکاری پارک علم و فناوری ICT و سلامت در زمینه اینترنت اشیا

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مذاکره با 50 شرکت و بانک در ایران و شرکت‌های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک علم و فناوری ICT، خبر داد و گفت: برای سرمایه گذاری در این پارک با 5 شرکت بین المللی در حال مذاکره هستیم.
امکان همکاری پارک علم و فناوری ICT و سلامت در زمینه اینترنت اشیا

به گزارش سیتنا، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافت و از این پارک بازدید کرد.

در این مراسم دکتر دوایی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ توضیحاتی درباره اهداف و کارکردهای این پارک علم و فناوری ارایه کرد.

وی با اشاره به اینکه در این پارک خدمات مبتنی بر پشتیبانی فناورانه است، گفت: این پارک در حوزه های حمل و نقل هوشمند و در بخش الکترونیک، فعالیت می کند.

دوایی تصریح کرد: برای حضور شرکت های حمل نقل بین المللی با این شرکت ها در حال مذاکره هستیم.

وی از راه اندازی خوشه های مدل اقتصادی و خوشه های فناوری کارکردی مدیریتی در این پارک خبر داد و افزود: در زمینه ساخت این پارک تجربیاتی در کشور وجود دارد اما در تراز جهانی نیاز به تجربیات بیشتری داریم.

دوایی با اشاره به قرار گرفتن پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار پارک سلامت از امکان همکاری این دو پارک در حوزه اینترنت اشیا خبر داد.

وی از مذاکره با 50 شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک  خبر داد و گفت: برای سرمایه گذاری در این پارک با 5 شرکت بین المللی در حال مذاکره هستیم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: برنامه کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره، توسعه کسب و کار ها است و ما به طور جدی به دنبال تقویت آن هستیم.

وی به تدوین و ابلاغ آیین نامه پیوست فناوری برای انجام مناقصات اشاره کرد و گفت : این پیوست با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و توسعه فناوری در کشور تدوین و ابلاغ شده است.

این مراسم با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر حسین دوایی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر صدیق رییس پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-26 00:02

افزودن دیدگاه جدید