کد مطلب: 

202182
مدیرعامل مبین نت در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا:

در تکنولوژی TD-LTE که پایه ارتقای نسل 4 به نسل 5 است حرکت می کنیم

مدیرعامل شرکت مبین نت، در پاسخ به سوال خبر سیتنا مبنی بر اینکه آیا TD-LTE مطابق با نسل روز تکنولوژی دنیا می باشد؟ گفت: بله TD-LTE پایه ارتقای نسل 4 به نسل 5 است و این مطابق با آخرین تکنولوژی دنیاست و برنامه ما برای ارتقاء در این تکنولوژی، ارتقاء در عرض باندی است که در باند 3.5 استفاده می کنیم و البته برنامه هایی هم برای باندل کردن سرویس مبین نت با سرویس همراه اول داریم.
در تکنولوژی TD-LTE که پایه ارتقای نسل 4 به نسل 5 است حرکت می کنیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت مبین‌نت در حاشیه‌ی بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی  الکامپ امسال اعلام کرد که تلاش می‌کند که تا پایان سال همه‌ی مودم‌های وایمکس را با سرویس TDLTE جایگزین کند.

حسین ریاضی، مدیرعامل شرکت مبین‌نت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران  در خلال برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ، گفت: یک سال پیش سرویس TD LTE توسط مبین نت رونمایی شد و 14 شهر کشور تحت پوشش این شبکه قرار گرفت و قرار است ظرفیت این شبکه تا ۳۰ برابر افزایش یابد.

به گفته‌ی وی، در شبکه‌ی TD LTE، به دلیل ظرفیت زیادی که دارد مشترکان بیشتری خواهد داشت و قرار است سرعت این سرویس از ۴ تا ۴۰ مگابیت باشد.

وی افزود: مبین‌نت مشترکان سازمانی زیادی دارد و به اغلب بانک‌ها و سازمان‌های با اهمیتی که ارتباط دیتا برایشان حیاتی است، سرویس ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش  هم‌اکنون ۹۰۰ هزار مشترک از وایمکس مبین نت  استفاده می‌کنند و قرار است که سطح سرویس این مشترکان افزایش پیدا کند و تا سال آینده این سرویس به TD LTE ارتقاء یابد. به این ترتیب همه‌ی شهرها تحت پوشش سرویس TD LTE قرار می‌گیرند.

حسین ریاضی اعلام کرد: طبق نظر رگولاتوری، اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های اینترنت می‌توانند ۶ بار در سال تعرفه‌های تشویقی داشته باشند و مبین‌نت طرح‌های جذاب‌تری برای تابستان در نظر دارد تا این فناوری را با سرعت بالا ارائه دهد.

مدیرعامل مبین نت درخصوص دیگر محصولات این شرکت نیز گفت: باتوجه به نیاز فناوری TD-LTE به زیرساخت به روز مبین نت شروع به ایجاد یک مرکز داده جدید کرد و با همین کار امکان ارائه خدمات میزبانی و اجاره فضای فیزیکی رک برای کسب و کارهای مختلف را بوجود آورد.

ریاضی افزود: در کنار TD-LTE و وایمکس که دو محصول با قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت ثابت بی سیم هستند. مبین نت در حوزه ارائه خدمات ارتباطی بی سیم و پهنای باند اختصاصی به سازمان های گوناگون گامهای مهمی را برداشته است. وی ادامه داد اتصال بیش از ده هزار شعبه بانکی از طریق  شبکه سراسری مبین نت خود گواه امنیت، پایداری و سرعت بالای شبکه مبین نت است.

مدیرعامل مبین نت تاکید کرد: با توجه ارتقاء سرویس به TD LTE، سیاست قیمت‌گذاری تغییر چندانی نخواهد داشت.

همچنین مهندس حسین ریاضی، مدیرعامل شرکت مبین نت، در پاسخ به سوال خبر سیتنا مبنی بر اینکه آیا TD-LTE مطابق با نسل روز تکنولوژی دنیا می باشد و شما برای توسعه‌ی این شبکه در ایران با چه موانعی مواجه اید؟ گفت: بله TD-LTE پایه ارتقای نسل 4 به نسل 5 است و این مطابق با آخرین تکنولوژی دنیاست.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه ما برای ارتقاء در این تکنولوژی، ارتقاء در عرض باندی است که در باند 3.5 استفاده می کنیم و البته برنامه هایی هم برای باندل کردن سرویس مبین نت با سرویس همراه اول در آینده داریم، ولی در مجموع سرمایه گذاری بزرگی بر روی این تکنولوژی در دنیا شده است و هر روز به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر پیش می رود.

همچنین مهندس ساسان کمیلی زاده، معاون بازاریابی و فناوری اطلاعات مبین نت نیز در تکمیل سخنان مدیرعامل این شرکت، اظهار کرد: در حال حاضر تکنولوژی TD-LTE برای اپراتورهایی که سرویس ثابت ارائه می‌کنند با نام تجاری WTTX مطرح می شود و می توان گفت جایگزین پروژه های FTTX در دنیاست و چون این تکنولوژی قابلیت این را دارد که تا سرعت های بالای گیگابیت را انتقال دهد، می توان گفت آینده اش در 5G درخشان تر است و بهترین جایگزین برای سرویس FTTX است، همانطور که گوگل پروژه فیبر نوری خود را متوقف کرد و بر تکنولوژی WTTX روی TD-LTE توسعه داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-24 16:32

افزودن دیدگاه جدید