کد مطلب: 

202060

دکتر ربیعی؛ ایجاد عدالت واقعی در بهره مندی از فناوری اطلاعات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: افتخار ما این بود که در دولت تدبیر و امید نه تنها توانستیم از تمامی اموال بازنشستگان و کارگران محافظت و صیانت کنیم بلکه به این اموال نیز اضافه کردیم.
دکتر ربیعی؛ ایجاد عدالت واقعی در بهره مندی از فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی ربیعی در مراسم افتتاح پروژه های رایتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، با ابیان اینکه با گسترش فعالیت ها در حوزه فناوری های اطلاعات می توانیم به دست آوردهای بزرگی برسیم و اشتغالزایی مناسبی ایجاد کنیم، گفت: ایجار بهره‌مندی واقعی در فناوری اطلاعات موضوعی مهم است و توانستیم برنامه های جدی در زمینه پیشگیری از فقر، محدود کردن آن و محو فقر که از جمله برنامه های مهم دولت بود اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی از دکتر واعظی تقاضا کرد که در سبد موضوعات روستایی به ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها توجه کرده و بحث رفاه آنها را مدنظر قرار دهند و تاکید کرد که برنامه های مهمی نیز در این زمینه از جمله گسترش بیمه روستاییان و عشایر ، ارتقای یارانه برای نیازمندان روستایی و اقدامات مهم دیگر در نظر داریم.

وی در عین حال تاکید کرد در نظر داریم رفاه را به خدمات دولت الکترونیکی اضافه کنیم که نتایج بسیار مهمی را به همراه خواهد داشت.

ربیعی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: خوشحالم که در این 4 سال وقتی به عملکرد خود نگاه می کنم رضایت کامل را دارم چون تمام تلاش خود را برای صیانت از اموال بازنشستگان و کارگران انجام دادم و بار دیگر از رایتل تشکر کرده و از وزیر ارتباطات که از این مجموعه حمایت کرد کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-16 17:07

افزودن دیدگاه جدید