کد مطلب: 

202059

دکتر واعظی: رایتل با کیفیت خوبی که در دیتا دارد، پیشتاز است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حضور رایتل در تمام شهرهای ایران را توفیق بزرگی دانست و در عین حال تمایل شرکت های بزرگ بین المللی برای مشارکت با رایتل را به این مجموعه تبریک گفت و از همه مدیران مربوطه و دیگر فعالان حوزه ICT تشکر کرد.
دکتر واعظی: رایتل با کیفیت خوبی که در دیتا دارد، پیشتاز است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه های رایتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، با بیان اینکه هیچ کس فکر نمی کرد رایتل اینگونه بتواند قد علم کرده و رشد کند، گفت: شاهد مراجعه شرکت های بزرگ بین المللی بودیم که تمایل به مشارکت با رایتل دارند که من همین جا به مجموعه رایتل تبریک می گویم.

وی، خطاب به رایتل گفت با کیفیت خوبی که در دیتا داشتید، پیشتاز بوده و الان مدتی است که در ارتباط با خدمات ارزش افزوده و تولید محتوا فعالیت می کنید و امروزه هر شرکتی که در این مسیر گام برندارد ضرر می کند.

وی افزود: پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید بسیار خوب بود و من از همه کسانی که در تحقق شبکه ملی اطلاعات زحمت می کشند قدردانی می کنم و به خصوص دکتر فیروزآبادی البته نه به عنوان قائم مقام وزیر بلکه به عنوان کسی که در مرکز ملی فضای مجازی ساماندهی خوبی انجام داد و مبدع طرح و ایده های خوبی بود که این طرح ها به شورای عالی فضای مجازی برده شد و مصوبات بسیار خوبی را در این راستا شاهد بودیم که اگر تلاش ایشان نبود ما نمی توانستیم اینگونه از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات صحبت کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: در همان ابتدا دکتر فیروزآبادی به من گفت که تمام اقداماتی که در مجموعه رایتل انجام می شود به نفع کارگران و کسانی است که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و هر کاری که انجام دهیم منافعش به آنها می رسد چون رایتل متعلق به آن مجموعه است.

وی ادامه داد: البته ما تبعیضی بین هیچ اپراتوری قائل نبودیم اما همیشه نوع نگاهمان به رایتل همان رویکردی بود که دکتر ربیعی و بقیه دوستان دارند و از آقای پورمحمدی تشکر می کنم که انصافا از مشوق های ما در ICT بودند. ایشان در حوزه های مختلف فعالیت کرده و صاحب نظر هستند و تشکر بعدی بنده از مجلس، کمیسیون صنایع و کمیته ICT در این بخش است که همیشه همراه ما بودند.

واعظی با بیان اینکه شبکه پهن باند کشور در این 4 سال 15 برابر رشد کرده و توانستیم به بیش از 1000 شهر نسل سوم را ببریم، افزود: در 760 شهر اینترنت همراه برده شده و امروز به 28 هزار روستا اینترنت را ارائه دادیم و در مجموع تحولات بسیار خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در رابطه با کارآفرینی و اشتغال زایی جلسات مهمی برگزار شده و به نتایجی در زمینه اشتغالزایی در حوزه ICT رسیده و گام های خوبی برداشتیم، افزود: هدف ما برای سال 96 افزایش 30 درصدی اشتغال در این حوزه است که همه باید دست به دست هم دهیم و همکاری کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حضور رایتل در تمام شهرهای ایران توفیق بزرگی است، گفت: این همکاری در فضای خوب بین اپراتورهای مختلف است که انشالله بتوانند بازار ICT را در کشور توسعه دهند و امیدوارم تمام تلاش شما برای مردم خیر برکت به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-16 16:22

افزودن دیدگاه جدید