کد مطلب: 

200681

دریافت کدپستی برای واحدهای صنفی رایگان شد

رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت‌: در گذشته صدور هر کد پستی تنها برای یک پروانه کسب، مشکلاتی برای کسبه ایجاد می کرد که با هماهنگی سازمان صنعت، اتاق اصناف و شرکت پست هزینه 25 هزار تومان کد پستی تا پایان شهریور رایگان شد.
دریافت کدپستی برای واحدهای صنفی رایگان شد

به گزارش سیتنا، مهدی میر مهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از ارائه کد پستی به واحدهای صنفی خبر داد و گفت: این کار با هدف تصحیح کد پستی واحدهای صنفی انجام می شود.

وی تصریح کرد: طبق اعلام اتاق اصناف تهران دریافت کد پستی برای گرفتن پروانه کسب اجباری است.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت‌: در گذشته برای هر کد پستی تنها یک پروانه کسب صادر می شد که مشکلاتی را برای کسبه ایجاد کرده بود؛ برای مثال زمانی که خط تلفن به واحد جدیدی منتقل می شد همان خط دارای کد پستی سابق متعلق به مکان سابق بود که پس از آن آدرس جدید واحد صنفی با کد پستی مورد استفاده تطابق نداشت و آدرس اشتباه بود.

وی گفت: برای حل این مشکل طبق هماهنگی های انجام شده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای دریافت کد پستی، مقرر شد هیچ گونه مبلغی از طرف اعضا پرداخت نشود و دریافت گواهی کد پستی به صورت صددرصد رایگان باشد.

میرمهدی افزود: پیش از این دریافت کد پستی جدید 25 هزار تومان برای کسبه هزینه داشت.

وی توصیح کرد: ارائه کد پستی صحیح به صورت رایگان تا پایان شهریور ماه 96 ادامه دارد و اصناف از این فرصت برای دریافت کد پستی صحیح و قابل انتشار اقدام در تمامی نهادها استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-15 00:21

افزودن دیدگاه جدید