کد مطلب: 

200668
تمدید سرویس رایگان تاکسی اینترنتی شیراز تا پایان اردیبهشت ماه؛

اولین سفر کاربران در سامانه تاکسی آنلاین "ابیش" رایگان خواهد بود

به مناسبت هفته شیراز، اولین سفر کاربران در سامانه تاکسی آنلاین "ابیش" به صورت کاملاً رایگان به شهروندان ارائه شد؛ در همین حال گروه ابیش در یک مژده که اخیراً در کانال تلگرامی خود منتشر کرد این هفته رایگان را به ماه رایگان تبدیل کرد و سرویس های رایگان را تا پایان اردیبهشت ماه تمدید نمود.
اولین سفر کاربران در سامانه تاکسی آنلاین "ابیش" رایگان خواهد بود

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، گروه ابیش از ابتدا با شعار "شهر در دستان شماست، متفاوت حرکت کنید" و با هدف هوشمند کردن حرکت شهروندان در شهر به کمک سرویس های مبتنی بر مکان، کار خود را شروع کرده و در ادامه مسیر، سامانه درخواست تاکسی اینترنتی شیراز را به صورت بومی، توسعه و در شیراز ارائه داده است.

یکی از ویژگی هایی که باعث می‌شود تجربه تاکسی آنلاین شیراز با سامانه "ابیش" از بقیه اپلیکیشن های مشابه در ایران لذت بخش‌تر شود داشتن مسیریاب درون اپلیکیشن رانندگان است که مسیر رسیدن به مسافر را با زاویه دید راننده به صورت خودکار به وی نمایش داده و آن ها را از تماس مکرر با مسافران و پرسیدن محل فعلی آنان بی نیاز می‌کند. این ویژگی در مرحله رسیدن به مقصد نیز رانندگان را از به کاربردن مسیریاب های دیگر در حین سرویس بی‌نیاز می‌کند.

یکی از کارکردهای منحصر به فرد دیگر که در سامانه ابیش مشاهده می‌شود و نمونه مشابه آن در اپلیکیشن های مشابه دیده نشده است، دو طرفه بودن مسیر ارتباطی بین سه ضلع مسافران، رانندگان و گروه ابیش می‌باشد.

پیام رسان داخلی ابیش در هر سرویس امکان ارتباط بین مسافران و رانندگان را فراهم کرده است. قسمت پیام و بازخورد هم امکان ارتباط دوطرفه بین سامانه و دو گروه کاربران مسافر و راننده را فراهم می‌کند. کاربران راننده و مسافر پرسشها و بازخوردهای خود را از این طریق با تیم ابیش مطرح کرده و همانجا نیز پاسخ خود را دریافت می‌کنند. این سیستم ارتباطی نشاندهنده اولویت پاسخگو بودن به کاربران از دید گروه ابیش می‌باشد.

از دیگر ویژگیهای جالب در اپلیکیشن ابیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایید اتوماتیک کد ارسالی توسط پیامک در مرحله ثبت نام کاربران بدون نیاز به ورود کد بصورت دستی،
  • امکان جستجوی صوتی مقصد،
  • نمایش اطلاعات ترافیک و تصاویر ماهواره‌ای روی نقشه،
  • امکان تکرار درخواست سفر ناموفق با مشخصات قبلی با زدن یک دکمه،
  • پیام رسان داخلی با امکان تبادل پیام بین کاربران راننده و مسافر، همچنین بین تمامی کاربران و پشتیبانی،
  • مشاهده حرکت راننده به سمت مسافر روی نقشه،
  • ذخیره مکان مورد علاقه با دوبار زدن روی هر نقطه از نقشه و درخواست سرویس به سمت نقاط ذخیره شده،
  • بهینه سازی مصرف باطری به میزان حداقل ممکن،
  • حفظ آخرین وضعیت در مراحل مختلف حین سرویس حتی در صورت خاموش شدن گوشی (advanced state machine).

در همین راستا، به مناسبت هفته شیراز، اولین سفر کاربران در سامانه تاکسی آنلاین ابیش به صورت کاملاً رایگان به شهروندان ارائه شد. گروه ابیش در یک مژده که اخیراً در کانال تلگرامی خود منتشر کرد این هفته رایگان را به ماه رایگان تبدیل کرد و سرویس های رایگان را تا پایان اردیبهشت ماه تمدید نمود.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در شیراز زندگی می‌کنید یا قصد رفتن به شهر راز را دارید از این فرصت استفاده کنید و با نصب اپلیکیشن مسافران ابیش، در گشت و گذار اردیبهشتی خود تاکسی اینترنتی شیراز را با طعم رایگان تجربه کنید.

بر طبق اعلام گروه ابیش، بروز رسانی عمده‌ای نیز برای اپلیکیشن مسیریاب سخنگوی ابیش در برنامه کاری این گروه قرار گرفته که به زودی آن را به بیش از نیم میلیون کاربر خود در سراسر ایران عرضه خواهد کرد.

مسیریاب سخنگوی ابیش تنها مسیریاب گویا به زبان فارسی است که با امکانات ویژه‌ای مانند نقشه به روز، ذخیره و ارسال مکان به همراه مسیریابی اتوماتیک در سمت گیرنده، کاملاً رایگان می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-14 12:41

دیدگاه‌ها

تصویر مهدب
لینک دانلود آبیش چی هست راننده هستم میخام عضو بشم
ارسال شده توسط مهدب در 02 دى 99 - 19:55

افزودن دیدگاه جدید