کد مطلب: 

200438

نخستین دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کشور افتتاح شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از روش هایی که کمک می کند تا همه شهروندان در سراسر کشور بتوانند از اساتید بزرگ استفاده کنند دانشگاه های مجازی است که این دولت فکر می کند این حق باید برای مردم در نقاط مختلف کشور باید فراهم شود.
نخستین دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کشور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نخستین دانشگاه علوم پزشکی مجازی افتتاح شد.

در این مراسم محمود واعظی وزیر ارتباطات با بیان اینکه در کلانشهرها باید به دنبال راه حل هایی باشیم تا اساتید و دانشجویان بتوانند از وقت خود به صورت بهینه استفاده کنند که یکی از این راه حل ها راه اندازی دانشگاه های مجازی است.

وی با اشاره به اینکه ایران فقط تهران و استان فقط مراکز استان نیست افزود: فکر می کنیم همه شهروندان در سراسر کشور این حق را دارند که از بهترین اساتید استفاده کنند که بستر خوبی در سراسر کشور آماده شده است تا بتوان این امکان برای همه شهروندان در همه نقاط کشور فراهم باشد.

وی تصریح کرد: آنچه از چهل تا پنجاه سال پیش در شبکه انتقال کشور ایجاد شده بود در دولت تدبیر و امید از ٩٠٠گیگابیت بر ثانیه به بالای ١٠هزارگیگابیت بر ثانیه رسیداست که نشان می دهد که در سه سال و نیم گذشته رشد ١١ برابری داشته است.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن شبکه پهنای باند از زمانیکه در کشور ایجاد شده تا ابتدای دولت یازدهم ۶٢۴ گیگابیت بر ثانیه بود که در این دولت با روش های مختلف در سراسر کشور با رشد ١۵ برابری به ١٠ هزارگیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-08 14:14

افزودن دیدگاه جدید