کد مطلب: 

200102

اپراتورهای موبایل در فیلترینگ تماس صوتی تلگرام نقشی نداشتند

مدیرعامل همراه اول، در خصوص فیلتر شدن سرویس مکالمه صوتی تلگرام، گفت: به نظر می رسد مقامات قضایی بدلیل مباحث امنیتی اقدام به این کار کرده اند.
اپراتورهای موبایل در فیلترینگ تماس صوتی تلگرام نقشی نداشتند

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران که در مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول سخن می گفت، در خصوص فیلتر شدن سرویس مکالمه صوتی تلگرام، گفت: به نظر می رسد مقامات قضایی بدلیل مباحث امنیتی اقدام به این کار کرده اند و مصالح کشور را در نظر گرفته اند ولی در هر صورت، اپراتورها در این خصوص نقشی نداشته اند.

در همین حال، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در ارتباط با فیلتر تماس صوتی شبکه تلگرام، گفت: موضوع مسدود شدن کانال صوتی تلگرام ابلاغی از طرف قوه قضائیه بود. الان شبکه های مجازی دیگری هستند که کانال صوتی دارند. معنی‌اش این است که دولت مشکلی با تماس‌های اینترنتی ندارد. قوه قضائیه یکی از آنها را حکم داده و دیگری را حکم نداده است.

وی افزود: بحث بر سر ایجاد محدودیت مردم نیست. با توجه به اینکه در حوزه های دیگر محدودیت ایجاد نشده و مردم می توانند از سایر شبکه های اجتماعی و خود موبایلشان استفاده بکنند نشان می دهد که قصد ایجاد محدودیت نیست و تنها با ابلاغیه‌ای که گفتم این محدودیت ایجاد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-26 16:59

افزودن دیدگاه جدید