کد مطلب: 

199372

دومین فستیوال نوآوری صنعت تجهیزات پزشکی برگزار می شود

پارک فناوری پردیس با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد دومین فستیوال بازار دارایی فکری را در حوزه نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی، در اوایل خرداد سال جاری برگزار نماید.
دومین فستیوال نوآوری صنعت تجهیزات پزشکی برگزار می شود

به گزارش سیتنا، مرکز فن‌بازار ملی‌ایران (پارک فناوری پردیس) با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری پس از برگزاری پنج فستیوال در صنعت لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، صنعت موادغذایی و صنعت پلاستیک وپلیمر که به ترتیب در دی‌ماه 94، شهریور، دی و اسفند ماه 95 با استقبال گسترده صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار شد در نظر دارد دومین فستیوال بازار دارایی فکری را در حوزه نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی، در اوایل خرداد سال جاری برگزار نماید.

این فستیوال تخصصی به منظور تجاری سازی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی از طریق معامله/ جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان صنعت تجهیزات پزشکی برگزار می شود.

• اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.
• در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.
• تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه).
• تسهیلات خرید/ سرمایه گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران؛ تسهیلات به میزان 60% قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه گذاری مشترک) و تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه.
• مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، مقتضی است فرم ثبت نام (پیوست) را تکمیل و به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع حداکثر تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری به آدرس پست الکترونیک festival@techmart.ir ارسال نمایند.
• متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت فستیوال به نشانی techfestival.ir مراجعه نموده و یا با شماره‌های 88418508 و 02188425968 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

پیوستاندازه
Microsoft Office document icon فرم ثبت نام275.5 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-18 13:39

افزودن دیدگاه جدید