کد مطلب: 

199352

فقط کافی است به فضای چهار سال پیش فکر کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری طبس، گفت: اگر به چهار سال پیش فکر کنید می بینید در چه فضایی بودیم و امروز دیگر دلهره نداریم که قیمت ارز چه می شود.
فقط کافی است به فضای چهار سال پیش فکر کنید

به گزارش سیتنا، محمود واعظی در دومین روز سفر به استان خراسان جنوبی با حضور در شهرستان طبس و افتتاح پروژه های ارتباطی این شهرستان با اعتبار 83  میلیارد ریال و با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان طبس، به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: اگر دولت و ملت و کل نظام با هم همراه و همدل نباشند پیشرفتی حاصل نمی شود.

وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی، اقتصاد داخل را باید به گونه ای تقویت کنیم که از تکانه های بیرونی دچار مشکل نشویم و برای این کار باید مردم کارها را به عهده بگیرند و دولت فقط نظارت و مدیریت داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در نظام هایی که سالها تلاش کردند همه امور دولتی باشد و مردم کارگر دولت باشند، موفقیتی حاصل نشد و آنها هم تغییر رویه دادند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع پرداختی ها دولت اشاره کرد و تاکید داشت: از ابتدای این دولت، برای جبران حقوق بازنشستگان، آنهایی که درآمد کمتری داشتند ضریب افزایش بیشتری دریافت کردند و در ضمن امسال پرداختی همه  مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی با کمک مجلس تا دو برابر افزایش یافت.

واعظی شکاف طبقاتی را دارای ریشه بسیار دیرینه در کشور دانست و در ادامه گفت: این شکاف  باید کاسته شود و از بین برود و مردم ایران نباید برای حداقل زندگی دچار مشکل باشند.

وی تصریح کرد: تبعیض همیشه زجرآور است در صورتی که حقوق شهروندی همه ملت ایران یکسان است و به همین علت تحقق حقوق شهروندی بسیار مهم است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به وضعیت حال حاضر کشور اشاره ای داشت و افزود: اگر به چهار سال پیش فکر کنید می بینید در چه فضایی بودیم و امروز دیگر دلهره نداریم که قیمت ارز چه می شود و در شرایطی هستیم که خیلی از مشکلات کشور حل شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح تحول سلامت خدمت بزرگی به سلامت نیازمندان بود که در این دولت اجرا شد.

واعظی با بیان اینکه دولت اطلاع دارد که مردم مشکل معیشت و اشتغال دارند، افزود: کارهای خوبی انجام شده ولی به دلیل محدودیت ها، اقدامات کامل نشده است اما دولت در سال ۹۶ و ۹۷ گام های تکمیلی را در حوزه معیشت و رفاه مردم برمی دارد.

وی به فعالیت های انجام شده در حوزه ICT در شهرستان طبس هم اشاره ای کرد و گفت: در سه سال گذشته ۲۸۵ میلیارد ریال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در طبس سرمایه گذاری شده و تا پایان این دولت نیز۷۰  میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-17 10:31

افزودن دیدگاه جدید