کد مطلب: 

199329

حریم خصوصی مردم در شبکه های اجتماعی داخلی رعایت می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سیاست دولت همواره بر دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است، عنوان کرد: مردم می توانند برای افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات، از شبکه های مجازی استفاده کنند.
حریم خصوصی مردم در شبکه های اجتماعی داخلی رعایت می شود

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در جمع خبرنگاران بیرجندی گفت: نگاه دولت به فضای مجازی این است که تا جایی که مردم از آن استفاده صحیح می کنند و مشکلی به وجود نمی آید مانعی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه مردم در سراسر کشور باید بتوانند اطلاعات خود را از فضای مجازی دریافت کنند، افزود: لازم است مردم ایران از نظر توانایی به جایی برسند که خودشان بتوانند شبکه اجتماعی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور برای دستگاه های امنیتی، تفاوتی بین شبکه های مجازی خارجی و داخلی وجود ندارد، گفت: در مورد شبکه های مجازی داخلی، تمام اطلاعات مردم تنها در داخل کشور است و حریم خصوصی مردم رعایت می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه دولت مسوول حفظ حریم خصوصی افراد است، افزود: استفاده از شبکه های مجازی خارجی دو برابر شبکه های داخلی نیاز به مصرف اینترنت دارد.

واعظی، با بیان اینکه سیاست دولت همواره بر دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است، عنوان کرد: مردم می توانند برای افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات، از شبکه های مجازی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی بدون هزینه بالای تبلیغات می تواند کمک خوبی برای شناخت و معرفی استان باشد، افزود: طرح تکاپو را هرچه زودتر با دانشگاه ها و بخش خصوصی دنبال می کنیم وامیدواریم هر چه زودتر مقدمات اجرای آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه گردشگری یکی از کارهایی است که در طرح تکاپو مورد توجه قرار گرفته است، افزود: گردشگری می تواند استان را از نظر اقتصادی نیز به نتایج مطلوبی برساند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی می تواند هدف گذاری بلندپروازانه ای در توسعه گردشگری داشته باشد، گفت: زمانی که متوجه توانایی کسب و کارهای الکترونیکی استان شویم، مرکز توان افزایی را در استان راه اندازی می کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-15 16:24

افزودن دیدگاه جدید