کد مطلب: 

199312

دوربین تلفن های هوشمند همه جا مراقب شماست!

هشدار به شرکت های عظیم آمریکایی! حواس تان را جمع کنند، چرا که مصرف کنندگان مجهز به تلفن های هوشمند و دوربین ویدئویی همه جا مراقب شما هستند.
دوربین تلفن های هوشمند همه جا مراقب شماست!

به گزارش سیتنا، مطلبی که در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، می گوید: با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.

ویدئوی کشیدن مسافر شرکت هوایی یونایتد در آمریکا بر کف هواپیما و خروج به زور او از پرواز تنها آخرین نمونه از این بدرفتاری در عصر رسانه های اجتماعی است.

در ماه فوریه نیز شرکت های دیگری به همین وضع دچار شدند. یک راننده اوبر ویدئویی از تراویس کالانیک از مدیران اوبر در حالی که داشت با او بحث می کرد را پخش کرد و مشتری کامکست تصویری از یک تکنسین این شرکت مخابراتی را پخش کرد که روی کاناپه او خوابش برده بود. کمپانی فدکس نیز مجبور شد معذرت خواهی کند چرا که فیلم یکی از مشتری ها نشان می داد راننده این شرکت جعبه ای را که مشخص بود حاوی مانیتور است بی محابا در محل پرت می کرد.

تنها کمی پیش از این صدای چنین وقایعی به جایی نمی رسید و حتی به رسانه های محلی نیز راه نمی یافت اما امروز با وجود تلفن های هوشمند و دوربین هایی که دم دست است همه چیز روی رسانه های اجتماعی برملا می شود و به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس قدرت را در دست مشتری قرار داده و گذشته است دورانی که کمپانی ها شکایت ها را به زیر فرش جارو می کردند.

کمپانی ها نمی توانند اشتباهات شرم آور خود را به طور کامل حذف کنند اما می توانند آنها را به حداقل برسانند. این کار با آموزش شروع می شود چرا که کارمندان باید وقتی وضع غیرعادی می شود بدانند که چطور باید واکنش نشان دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-14 20:08

افزودن دیدگاه جدید