کد مطلب: 

199296

روش فعال سازی تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی

تماس صوتی تلگرام که مدتی پیش به این پیام رسان افزوده شده بود از ساعاتی قبل برای کاربران ایرانی نیز فعال شد.
روش فعال سازی تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی

به گزارش سیتنا، پس از آنکه تماس صوتی تلگرام برای کاربران در برخی نقاط دنیا فعال شد، از ساعاتی پیش این امکان برای کاربران ایرانی هم فعال شد.

چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟

در همین حال سایت جی اس ام نوشت: برای فعال‌سازی این قابلیت در ابتدا لازم است تلگرام شما به روز باشد. بنابراین در صورتی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید آخرین نسخه تلگرام را از گوگل پلی و در صورتی که از آیفون استفاده می‌کنید آخرین نسخه تلگرام را از اپ استور دانلود کنید.

در صورتی که هم اینک از آخرین نسخه تلگرام استفاده می‌کنید، کافی است یکی از کسانی که قابلیت تماس صوتی برای وی فعال شده است با شما تماس گرفته یا یک تماس از دست رفته با شما داشته باشد. بعد از آن شما می‌توانید از قابلیت تماس صوتی بر روی تلگرام خود استفاده کنید.

تلگرام برای برقراری تماس تلفنی از اتصال همتا به همتا (Peer to Peer) استفاده می‌کند تا کیفیت بالایی در تماس اینترنتی‌تان تجربه کنید. اگر امکان برقراری چنین اتصالی وجود نداشته باشد، تلگرام شما را به نزدیک‌ترین سرور خود متصل می‌کند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان به مخاطب موردنظرتان دسترسی پیدا کنید. با توجه به اینکه تلگرام، برخلاف سایر اپلیکیشن‌ها، سرورهایی در تمامی نقاط جهان دارد، انتظار می‌رود سرعت بالایی که این شرکت روسی برای تماس‌های تلفنی‌اش وعده داده کاملا محسوس باشد.

تلگرام برای بهبود کیفیت تماس‌های تلفنی‌اش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. هوش مصنوعی مورد استفاده تلگرام پس از هر تماس تلفنی‌تان از شما بازخوردی می‌گیرد و با توجه به آن رفتارش را تنظیم می‌کند. البته توجه داشته باشید که این هوش مصنوعی به هیچ وجه به محتوای مکالمه شما دسترسی ندارد، بلکه تنها اطلاعاتی مانند سرعت شبکه، زمان پینگ و مصرف داده را برای بهبود کیفیت از مکالمه شما استخراج می‌کند. حتی اگر سرعت اینترنت شما حین مکالمه تغییر کند، مثلا وارد منطقه‌ای شوید که اینترنت موبایلتان از 4G به 3G تغییر پیدا کند، می‌توانید این تغییرات را به اطلاع هوش مصنوعی  تلگرام برسانید تا کیفیت تماس را با توجه به کیفیت اتصال فعلی‌تان تنظیم کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-14 01:27

افزودن دیدگاه جدید