کد مطلب: 

198762
دکتر واعظی در جلسه انعقاد تفاهم نامه های تکاپو در یزد:

اقتصاد مقاومتی نسخه علاج کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم انعقاد تفاهم نامه های طرح تکاپو، بر اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه علاج کشور تاکید کرد و افزود: مردم باید در جریان عملکرد دولت یازدهم قرار گیرند.
اقتصاد مقاومتی نسخه علاج کشور است

به گزارش سیتنا، محمود واعظی در جلسه انعقاد تفاهم نامه‌های طرح کسب و کار و اشتغال پایدار تکاپو که به میزبانی استان یزد برگزار شد، با بیان این که استان یزد در بحث اقتصاد مقاومتی عملکرد مطلوبی داشته است، اظهار کرد: یزدی ها در تمام کشور نقش موثری برای کارآفرینی و اشتغالزایی دارند.

وی یزدی‌ها را انسان‌های باهوش، با استعداد و کارآمد دانست و افزود: یزدی ها علاوه بر این که در داخل کشور عامل کارهای بزرگی بودند در خارج کشور هم اقدامات موثری انجام داده‌اند.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود دولت یازدهم را از جمله دولت هایی دانست که از روز اول مورد تخریب‌های غیر منطقی قرار گرفته است، گفت: تخریب مردم را نسبت به نظام بد بین می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با بیان این که تخریب دولت تدبیر و امید از روز اول شروع به کار این دولت آغاز شده است، افزود: مردم باید در جریان عملکرد دولت یازدهم قرار گیرند.

وی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشانه هوشمندی و هوشیاری مردم ایران دانست و بیان کرد: مردم به خوبی می‌دانند که چه کسی برای آنها کار کرده و چه کسانی بر علیه آنها حرکت کرده است.

وی رشد اقتصادی و برقراری روابط مطلوب با کشورهای مختلف را از جمله دستاورهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: ما باید به مردم بگوییم که اواسط سال 92 وضعیت کشور کجا بوده و امروز به کجا رسیده و قرار است با برنامه‌ریزی های انجام شده به کجا برسد.

واعظی با بیان این که دولت خانواده ای متشکل از تمام مسئولان وزارتی و اداری در تهران و استان ها است، اظهار کرد: مسئولان و دست اندرکاران از جز به کل باید سعی کنند تمام اقدامات دولت یازدهم را به اطلاع مردم برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه علاج اقتصاد کشور است، تصریح کرد: برنامه ششم توسعه بر مبنای اهداف اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: سال 95 سالی بود که نشان داد سیاست دولت تدبیر و امید درست بوده و این روندی است که امیدواریم در سال 96 برای تأمین رفاه بیشتر مردم اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت رفع تمام نیاز های مردم استان یزد گفت: آی سی تی در استان یزد به عنوان خلق ثروت و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان این استان انتخاب شده است.

وی افزود: طی سه سال گذشته 273 میلیارد تومان دولت و بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های استان یزد سرمایه گذاری کرده است و تا پایان این دولت تمام شهرهای استان به نسل سوم و چهارم اینترت مجهز می شوند.

واعظی در ادامه با بیان این که طی سه سال گذشته پهنای باند استان یزد هشت برابر شده و ظرفیت شبکه انتقال شش برابر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان این دولت بخش خصوصی و دولتی 142 میلیارد تومان دولت در استان یزد سرمایه گذاری می‌کند و مبلغ 220 میلیارد تومان هم توسط 26 شرکت خصوصی طرح تکاپو سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-07 22:25

افزودن دیدگاه جدید