کد مطلب: 

198676

حرکت دانشکده پست و مخابرات به سمت صنعت ICT برای درآمدزایی

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: سیاست ما تنها پذیرش دانشجو نیست ولی عملکرد مثبت آموزشی ما منجر به تعیین سهمیه پذیرش دانشجو در نیم سال دوم شد.
حرکت دانشکده پست و مخابرات به سمت صنعت ICT برای درآمدزایی

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در دیدار نوروزی با اعضای هیات علمی، معاونین و کارکنان  دانشکده پست و مخابرات با تقدیر از دیدگاه مثبت وزیر و مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این مجموعه، این اتفاق را حاصل زحمات تمامی کارکنان در دستیابی به این جایگاه شایسته دانست و بر نقش آن در تولید و اشتغال تاکید کرد.

یزدانیان ادامه داد: کمتر کسی فکر می کرد دانشکده پس از پیوستن مجدد به وزارت ارتباطات بتواند در این مدت کوتاه، شاهد تغییرات زیرساختی و کیفی مطلوبی شود به گونه ای که با برگزاری دوره های مشترک آموزشی با اتحادیه جهانی مخابرات و افزایش سطح تعاملات بین المللی بتواند به عضویت مستقل این اتحادیه نیز در آید.

وی تصریح کرد: دستیابی به جایگاه بین المللی که این دانشکده به آن دست یافته است کار آسانی نیست و مستلزم رعایت معیارها و استانداردهای بین المللی است.

یزدانیان همچنین تعیین سهمیه پذیرش دانشجو در نیم سال دوم را از سوی دانشگاه جامع نشانه اعتماد به این دانشکده برشمرد و گفت: سیاست ما تنها پذیرش دانشجو نیست ولی عملکرد مثبت آموزشی ما منجر به تعیین سهمیه پذیرش دانشجو در نیم سال دوم شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، تاکیدکرد: این دانشکده می تواند با توجه به عملکرد خود در آموزش های مهارتی نقش مهمی در زمینه ایجاد اشتغال داشته باشد. همچنین با تولید محصولات دانش بنیان در خصوص تولید، نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات خواستار حرکت به سمت صنعت ICT شد و اظهار داشت: انتظار ما این است که با حرکت به این سمت، به درآمدزایی دانشکده کمک کرد.

وی در پایان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در معاونت ها و واحدهای اداری دانشکده در زمینه روابط عمومی، ساماندهی نیروی انسانی، زیرساخت های ICT دانشکده، اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت، آموزشی، پژوهشی، مالی اداری، حراست و پشتیبانی، سالی پر برکت و همراه با توفیق برای همکاران آرزوی و ابراز امیدواری کرد که این دانشکده در سال جاری نقش تاثیرگذارتری در مجموعه وزارت ارتباطات ایفا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-04 23:32

افزودن دیدگاه جدید