کد مطلب: 

196928
دکتر واعظی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی:

کاهش شکاف طبقاتی و دیجیتالی در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهوری گفت: با توجه به ارتباط زیادی که این وزارتخانه با مردم دارد یکی از مبادی اجرای این منشور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که باید به گونه ای باشد که همه حقوق مردم رعایت شود.
کاهش شکاف طبقاتی و دیجیتالی در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی است

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی که در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان بزرگمرد رجایی و باهنر، گفت: از آنجاکه مردم به نوعی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتفع می شوند بنابراین مردم باید بدانند ارزیابی هایی که صورت گرفته درست و قانع کننده است و اگر امکاناتی که دریافت می کردند بهتر و گسترده تر شده است.

وی با بیان اینکه در شرح وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد اشتغال وجود ندارد، افزود: با این حال وظیفه خود می دانیم که در کشور ایجاد اشتغال کنیم هرچند که جزو وظایف این وزارتخانه نباشد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگویی به مردم و خوشرفتاری را از نشانه های لازم در ارایه خدمات به مردم دانست و اظهار کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که مردم احساس کنند که برای آنها کاری صورت می گیرد با رفتار و کیفیت بهتر و سرعت بالاتر این فناوری می تواند در خدمت زندگی مردم و توسعه کسب و کار مردم باشد که در این صورت یک گام به پیش رفته ایم.
 
وی با بیان اینکه همه ارزیابی های صورت گرفته نشانه این است که فردای بهتری از امروز داشته باشیم، تصریح کرد: بهترین قاضی وجدان خودمان است و وقتی در انجام وظایف و ماموریت ها، اظهار رضایت می کنیم این بالاترین ارزیابی است.
 
وی با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی از سوی رییس جمهوری به دستگاه های دولتی که چندی پیش انجام شد، افزود: با توجه به ارتباط زیاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مردم لذا همه کارها باید به گونه ای باشد که همه حقوق مردم رعایت شود و باید توجه داشته باشیم که حقوق مردم فقط پول و هزینه نیست و باید در هر زمینه ای که خدمات صورت می گیرد مردم احساس کنند که دولت وظیفه خود را انجام داده است که در اینصورت موفق عمل کرده ایم.
 
دکتر واعظی بر کاهش شکاف طبقاتی و دیجیتالی در کشور تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که آن چیزی که اگر کسی در روستا زندگی می کند همان برخورداری را داشته باشد که مردم پایتخت و دیگر شهرها دارند و بر همین اساس از ابتدا به مناطق محروم، مرزی و نقاط کمتر برخوردار نگاه ویژه ای داشتیم که این همان رویکرد دولت است و تا جایی که می تواند این شکاف را کاهش دهیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ارزیابی که در جریان برگزیدگان جشنواره شهید رجایی صورت گرفته مربوط به عملکرد سال 1394 است، اظهار کرد: البته امسال شاهد بودیم که برخی از بخش ها کارهای بیشتری انجام داده اند و ممکن است ارزیابی های سال 95 به گونه ای دیگر باشد ولی در مجموع این ارزیابی ها این پیام را می دهند که رقابتی سالم میان بخش های مختلف در خدمت بیشتر به مردم وجود دارد.
 
وی از وجود محدودیت های بسیار در انتخاب برگزیدگان خبر داد و تصریح کرد: البته برگزیدگان معرف گروهی از شایستگان هستند که در اثر کار جمعی موفقیتی حاصل شده است چراکه هیچ فردی به تنهایی نمی تواند تحولی ایجاد کند و به واسطه دو لوحی که از میان تمام دستگاه های دولتی سراسر کشور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص پیدا کرده باید از همه همکاران تقدیر و تشکر کرد.
 
بنا به این گزارش در پایان از برگزیدگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های مختلف توسط دکتر محمود واعظی و همچنین علی صفدری معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-21 16:04

افزودن دیدگاه جدید