کد مطلب: 

196071

تاکید دکتر انتظامی بر تدوین پیوست رسانه ای مشهد 2017

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گردهمایی مدیران رسانه‌ها در ویژه برنامه‌های مشهد 2017 در محل هتل آرمان مشهد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که می‌تواند در زمینه اطلاع‌رسانی بهتر رویداد مشهد 2017 در دستور کار قرار بگیرد، تولید محتوای متمرکز در این راستا از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی است.
تاکید دکتر انتظامی بر تدوین پیوست رسانه ای مشهد 2017

به گزارش سیتنا، دکتر حسین انتظامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید پوشش مناسبی از رویداد مشهد 2017 داشته باشند، ادامه داد: در کنار تمامی اتفاقات مثبتی که از طریق رخداد مشهد 2017 برای مشهد شکل می‌گیرد، نفس رفت و آمدها نیز سبب می‌شود جایگاه ژئوپلتیک مشهد مقدس ارتقا پیدا کند و این مسائل رسالت رسانه‌ها را نیز خطیرتر می‌کند.

وی بیان کرد: شکل ارتباط سنتی میان کشورها در حال حاضر از میان رفته و روش‌های ارتباطی دچار تغییرات شگرفی شده است؛ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده‌ایم تا زمینه توسعه روابط خبری میان رسانه‌های داخل و خارج را افزایش دهیم و توسعه دیپلماسی رسانه‌ای را به عنوان یک اولویت می‌دانیم.

معاون مطبوعاتی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند از بعد اقتصادی رسانه‌های فعال را تغذیه کند تصریح کرد: نفس اینکه رسانه‌ها به عنوان نخستین نهاد از رخداد مشهد 2017 از طریق برگزاری جلسات این چنینی آگاه می‌شوند سبب می‌شود بتوانند اطلاع رسانی مناسبی از رخداد خطیر مشهد 2017 داشته باشند و اطلاعات مناسبی را نیز در اختیار مردم قرار دهند.

انتظامی افزود: علاوه بر این رسانه‌ها باید در تدوین پیوست رسانه‌ای رخداد مشهد 2017 نیز کمک کنند که زمینه بهتری را برای انعکاس رخداد مشهد 2017 فراهم می‌کند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هدفگذاری در مورد مخاطب داخلی و خارجی باید در مورد رخداد مشهد 2017 انجام شود و برای مثال در بعد داخلی مهمترین مسئله این است که مخاطب و شهروند داخلی بداند چنین رویدادی وجود دارد و اهداف آن نیز به درستی برای وی تبیین شود.

انتظامی تصریح کرد: در بعد خارجی نیز به مخاطبان بین‌المللی خود نشان می‌دهیم که مشهد مهم‌ترین پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و در این حوزه رسانه‌هایی که به زبان‌های غیرفارسی نیز فعالیت می‌کنند وظیفه مهمتری برعهده دارند.

وی با بیان اینکه رخداد مشهد 2017 دارای اهمیتی راهبردی برای کشور است بیان کرد: تمامی دستگاه‌های مرتبط باید در این حوزه فعاال شوند زیرا تحقق صحیح این مسئله روابط و جایگاه ما را توسعه می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-25 22:49

افزودن دیدگاه جدید