کد مطلب: 

195408

مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در استان مرکزی افتتاح شد

روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: اولین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات این اپراتور برای ارایه سرویس‌های حضوری و بی‌واسطه در استان مرکزی و شهر اراک افتتاح شد.
مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش سیتنا، این مرکز که در اراک خیابان ملک روبروی پست بانک راه اندازی شده است، تمامی محصولات و سرویس‌‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می نماید و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.

فروش انواع سیم‌کارت رایتل، انواع بسته‌های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس و خدماتی از قبیل تعویض سیم‌کارت،ترابرد سیم‌کارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعال‌سازی سیم‌کارت در این مرکز امکان‌پذیر است.

گفتنی است؛ همزمان با افتتاح این مرکز، رایتل نسبت به ارایه طرحی تشویقی نیز اقدام نموده است.

در این طرح مشترکین فعلی رایتل که در تاریخ 22 تا 24 دی ماه به مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل مراجعه کردند، توانستند از بسته‌های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا بهره‌مند شوند.

همچنین مشترکین جدیدی که در این بازه زمانی نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری و دیتا از این مرکز اقدام کردند، از 75 درصد تخفیف در قیمت این سیم‌کارت‌ها بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است؛ این طرح تنها در تاریخ اعلام شده و فقط در مرکز تازه افتتاح شده اراک قابل اجرا بوده و به هر فرد حداکثر 2 سیم‌کارت اعتباری با 75 درصد تخفیف ارایه شد.

گفتنی است؛ ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات اراک شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 21 و در روزهای جمعه تعطیل است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-14 15:33

افزودن دیدگاه جدید