کد مطلب: 

193662

تدوین سند نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در تهران

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل، گفت: سند نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در پایان سیزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور سه شنبه این هفته (23آذرماه) در تهران تدوین می شود.
تدوین سند نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در تهران

به گزارش سیتنا، مهدی محتشمی خاطرنشان کرد: این سند با حضور الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به عنوان رییسان کمیسیون مشترک دو کشور امضا می شود.

 وی با یادآوری اینکه سیزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران وروسیه از امروز (یکشنبه) در تهران آغاز شده است، افزود: این اجلاس به بررسی کارشناسی درباره همکاری های دوجانبه در بخش های حمل و نقل، کشاورزی، نفت وگاز، انرژی، نیرو، بانک، ارتباطات و فناوری اطلاعات و ... می پردازد.
 
محتشمی تصریح کرد: شرکت های روسی در این اجلاس با بیش از 200 نفر از فعالان اقتصادی از بخش دولتی و 250 نفر از بخش خصوصی، حضور گسترده ای دارند.
 
قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل ادامه داد: الکساندر نوواک دوشنبه به تهران سفر می کند و در حاشیه این اجلاس با وزیران نفت، نیرو، صنعت، معدن وتجارت و ارتباطات کشورمان دیدارهای جداگانه خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-11 12:47

افزودن دیدگاه جدید