کد مطلب: 

193604
واعظی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دلفان:

وظیفه دولت سیاستگذاری، هدایت و حمایت از بخش خصوصی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: استان لرستان طبیعت و استعدادهای مناسبی دارد و برای ایجاد اشتغال باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و برخی اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت.
وظیفه دولت سیاستگذاری، هدایت و حمایت از بخش خصوصی است

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مشترک شهرستان دلفان استان لرستان، افزود: تا زمانی که در اتاقهایمان بنشینیم نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم و باید در همین جلسات و با خرد جمعی به سمت حل مشکلات برویم و باید بدانیم که مسایل یک شبه حل نمی شود.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری استان از ۲۰ درصد به ۱۲ درصد کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: گزارش های خوبی در خصوص میزان اشتغال داده شد و این نشان از تلاش های انجام شده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  سیاست دولت به جد، اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است و محور اصلی برنامه ششم توسعه نیز ،اقتصاد مقاومتی است.

واعظی، شاخص های رشد اقتصادی را بسیار خوب توصیف و خاطر نشان کرد: امروز شاخص ها از نرخ منفی به نرخ مثبت رسیده است.

وی افزود: وظیفه دولت سیاستگذاری، هدایت و حمایت از بخش خصوصی است.

وزیر ارتباطات با اشاره به برداشته شدن تحریم ها گفت: امروز ما توانستیم تحریم ها را برداریم و سرمایه گذار خارجی جذب کنیم، همانند همین گلخانه ای که در خرم آباد توسط هلندی ها در حال ایجاد است.

وی مساله اشتغال را حل شدنی دانست و تصریح کرد: همانند مساله تحریم ها و تولید نفت و.... که در دولت تدبیر و امید حل شد، مساله اشتغال نیز به سامان می رسد.

وزیر ارتباطات کشورمان در پایان با تاکید بر همکاری وزارتخانه های ارتباطات و بهداشت برای اجرای طرح سلامت الکترونیک، گفت: روستاییان ما باید پرونده الکترونیک سلامت داشته باشند و از طریق اینترنت بتوانند در مواقع لزوم با پزشکان متخصص تماس داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-10 01:12

افزودن دیدگاه جدید