کد مطلب: 

192372

توجه به مفاهیم پدافند غیرعامل در دیتاسنتر متحرک شرکت نارین تک فرتاک

معاون فناوری اطلاعات بانک انصار، گفت: قابلیت تطبیق با نیازمندی های سازمان‌ها و قابلیت جابه‌جایی از جمله ویژگی‌های دیتاسنتر متحرک شرکت نارین تک فرتاک است که برای من بسیار جالب توجه بود.
توجه به مفاهیم پدافند غیرعامل در دیتاسنتر متحرک شرکت نارین تک فرتاک

"علی رضازاده" در گفت‌وگو با خبرنگار مستقر سیتنا در غرفه‌ی شرکت نارین تک فرتاک در نمایشگاه تراکنش، عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که سازمان ها و مجموعه‌هایی که از دیتاسنتر استفاده می‌کنند با آن مواجه‌اند بحث جا‌به‌جایی سایت‌هاست که در محصول جدید شرکت نارین تک فرتاک این موضوع لحاظ شده و به دنبال آن هزینه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

وی کاهش هزینه و انرژی را از ویژگی‌های مهمی برشمرد که می‌تواند این محصول را گزینه‌ای مناسب برای سازمان‌ها قلمداد کند.

رضازاده، ماژولار بودن این دیتاسنتر را قابلیت ویژه‌ی این محصول دانست و در عین حال امکان کوچک و یا بزرگ کردن دیتاسنتر با توجه به نیاز هر مجموعه را از دیگر ویژگی های مهم آن عنوان کرد.

معاون فناوری اطلاعات بانک انصار با بیان اینکه مصرف برق در سایت‌های سنتی بسیار بالاست، اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی قابلیتی ویژه در این محصول محسوب می‌شود که باید به آن توجه کرد و از طرفی با توجه به گران بودن هزینه‌ی انرژی در سایر کشورها و به ویژه کشورهای اروپایی و از سویی منحصر به فرد بودن این محصول در دنیا با توجه به قابلیت ماژولار بودنش، باید همه‌ی سازمان‌ها و مجموعه‌ها  به آن توجه کرده و این محصول نیز در سطح جهانی معرفی و عرضه شود.

وی در عین حال توجه به مفاهیم پدافند غیرعامل این دیتاسنتر را مهم برشمرد و اظهار کرد: امکان رعایت مفاهیم اساسی پدافند غیرعامل در دیتاسنترهای سنتی وجود ندارد که این الزامات در دیتاسنتر متحرک ماژولار شرکت نارین تک فرتاک مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بنابراین سازمان ها و بانک ها که به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات حساس ملی ملزم به احداث سایت های پشتیبان و رعایت الزامات پدافند غیرعامل هستند می توانند با به کارگیری این محصول نیازهای خود را برطرف کنند.

معاون فناوری اطلاعات بانک انصار همچنین قابلیت توسعه، زمان استقرار کوتاه و قابلیت سفارش به اندازه‌ی مورد نیاز را از دیگر ویژگی های این محصول عنوان کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-02 18:04

افزودن دیدگاه جدید