کد مطلب: 

191278

هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات آغاز به کار کرد

هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات با حضور وزیر ارتباطات، فعالان حوزه ICT و جمعی از متخصصین داخل و خارج کشور آغاز به کار کرد.
هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات آغاز به کار کرد

به گزارش سیتنا، هشتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST2016)، ۶ و ۷ مهرماه با شرکت فعالان مخابراتی از ۱۰ کشور جهان، در پژوهشگاه  برگزار می‌گردد.

در سمپوزیم IST 2016 حدود 170 مقاله از 410 مقاله دریافت شده مورد پذیرش قرار گرفته است، همچنین از ۳۷ عنوان پیشنهاد کارگاه آموزشی 5کارگاه انتخاب شد که روز گذشته برگزار شد.

این گزارش حاکی است، سخنرانان  کلیدی  سمپوزیوم، از کشورهای ایران،  آلمان، انگلستان، نروژ، کانادا و هند هستند و  ۲۹ نشست در این سمپوزیوم برگزار می‌شود.

از جمله محورهای برگزاری این همایش  شبکه‌های مخابراتی، سخت افزارها و نرم افزارهای مخابراتی، مخابرات ماهواره ای، مخابرات باندپهن، مخابرات نوری، ایمنی مخابرات، بیگ دیتا، مخابرات سبز و سیستم‌های محاسبات سریع می‌باشد.  

گفتنی است؛ سمپوزیوم بین المللی مخابرات  هر دو سال یکبار به منظور ارائه دستاوردهای تحقیقاتی در حوزه مخابرات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف  استفاده از فناوری‌های روز در حوزه مخابرات کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-27 23:39

افزودن دیدگاه جدید