کد مطلب: 

190983

نتایج هشتمین دوره آزمون مشاوران فناوری اطلاعات اعلام شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای اسامی پذیرفته شدگان هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه را اعلام کرد.
نتایج هشتمین دوره آزمون مشاوران فناوری اطلاعات اعلام شد

به گزارش سیتنا، این سازمان هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات را صبح روز جمعه 25 تیرماه به صورت هم زمان با سایر نظام های استانی در مرکز آموزش موسسه کهکشان نور و با حضور 147 نفر از داوطلبان و متقاضیان برگزار کرد.

این دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه 3 امسال نیز همچون سال های گذشته در 4رشته حوزه فناوری اطلاعات شامل نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت و آموزش و سخت‌افزار و مشاوره برگزار شد.

مشاوران فناوری اطلاعات می‌توانند پس از قبولی در این آزمون، مجوز فعالیت خود برای حضور در مناقصات و پروژه‌های مشاوره IT را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اخذ کنند.

شرکت‎های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‎توانند از طریق احراز صلاحیت مشاوران خود در آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای امتیاز کسب کنند.

داشتن پروانه احراز صلاحیت مشاوره و نظارت از سازمان نظام صنفی رایانه ای در هر یک از رسته‎ها از سوی پرسنل شرکت‎هایی که بوسیله شورای عالی انفورماتیک رتبه‎بندی می‎‏شوند از موارد امتیازآور برای این شرکت‎ها است و می‎ تواند به ارتقا رتبه آنها کمک کند.

همچنین عطف به آیین‏‎نامه رتبه‎بندی شرکت‎ها که توسط شورای عالی انفورماتیک تنظیم شده و در حال حاضر توسط سامانه ساجات (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) درحال اجرا است، شرکت‎ها به منظور ارتقا از رتبه 4 به 3 و بالاتر لازم است نسبت به ارایه تعدادی قرارداد با نصاب ظرفیت انجام کار مرتبط به سامانه ارایه دهند. در تبصره 1 ماده 8 این آیین‏نامه، عنوان شده داشتن حداقل 3 مشاور احراز صلاحیت شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای معادل یک قرارداد محاسبه شده و به این ترتیب در فرآیند امتیازدهی و رتبه‎بندی شرکت‎ها لحاظ می‎شود.

فایل  پی دی اف حاوی اسامی قبول شدگان این ازمون به پیوست آمده است.

انتهای پیام
 

پیوستاندازه
PDF icon نتایج هشتمین دوره آزمون مشاوران332.37 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-17 19:08

افزودن دیدگاه جدید