کد مطلب: 

188447

پروژه‌ بومی سازی، طراحی و ساخت تجهیزات لایه هسته IMS کلید خورد

پروژه کلان ملی «بومی سازی و طراحی و ساخت تجهیزات لایه هسته IMS»، از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صنایع ارتباطی آوا ابلاغ شد.
پروژه‌ بومی سازی، طراحی و ساخت تجهیزات لایه هسته IMS کلید خورد

به گزارش سیتنا، پروژه کلان ملی «بومی سازی و طراحی و ساخت تجهیزات لایه هسته IMS» در تاریخ پنجم اسفند ماه 1394، از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صنایع ارتباطی آوا ابلاغ شد و نظارت بر این پروژه بر عهده وزارت ارتباطات است.

IMS پیشرفته ترین معماری شبکه های مخابراتی در جهان می باشد که برای پوشش دادن ظرفیت های بسیار بالا (میلیون ها شماره) طراحی شده و ضمن انعطاف پذیری بسیار بالا این امکان را فراهم می کند که محدوده وسیعی از خدمات نوین ارزش افزوده در اختیار مشترکین شبکه مخابراتی قرار گیرد.

همچنین بر اساس این معماری، همگرایی بین زیرساخت شبکه های موبایل و ثابت صورت می گیرد که صرفه جویی های هنگفتی را در زیرساخت مخابراتی به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است که تعداد معدودی از کشورهای جهان دارای فناوری طراحی و ساخت تجهیزات لایه هسته IMS هستند که با اجرای این پروژه، ایران در زمره این کشورها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-03 14:10

دیدگاه‌ها

تصویر علیرضا جوکار
بنده این شرکت را کامل می شناسم به عنوان مشتری سازمان مان با آنها کار می کند. خواندن این خبر برای من باعث خوشحالیه چون آوا لیاقتش را دارد و به نظر من قوی ترین تیم این رشته در ایران هستند. در این اوضاع خراب اقتصادی جزو معدود شرکتهایی هست که داره کار حرفه ای انجام میده و بعضی از بهترین متخصص های مخابراتی رو دور هم جمع کرده. من از طرف خودم بهشون خسته نباشید میگم و آرزوی موفقیت براشون دارم.
ارسال شده توسط علیرضا جوکار در 14 تير 95 - 21:07
تصویر محمود کریمی
سلام شما دیگه چرا ؟با این صنایع آوا و برخی مدیرانش را چند سالی میشناسم و محصولات کپی که حتی یک شناسنامه فنی ندارند البته موضوع دریافت بودجه کلان و وام های کم بهره است مثل وام تکفا در دوران خاتمی
ارسال شده توسط محمود کریمی در 13 تير 95 - 20:32

افزودن دیدگاه جدید