کد مطلب: 

188307
بر اساس جدیدترین نظرسنجی سیتنا؛

منافع حداکثری رایتل از اجرای طرح ترابردپذیری

به استناد جدیدترین نظرسنجی سیتنا، با اجرای طرح ترابردپذیری، 33 درصد مشترکان ترجیح می‌دهند اپراتورشان را عوض نکنند، در میان سایرین نیز بیشترین درخواست یعنی 18 درصد برای کوچ از ایرانسل به رایتل است.
منافع حداکثری رایتل از اجرای طرح ترابردپذیری

بر اساس جدیدترین نظرسنجی پایگاه خبری سیتنا که تا زمان ارسال خبر بالغ بر 4400 نفر در آن شرکت کرده اند، با اجرای طرح امکان تغییر اپراتور با حفظ شماره (ترابردپذیری)، 33 درصد از مشترکان ترجیح می‌دهند اپراتورشان را عوض نکنند و 6 درصد از کاربران نیز گزینه‌ی "اطلاع کافی در خصوص این طرح ندارم" انتخاب کرده‌اند.

در میان سایرین نیز 11 درصد از مشترکان همراه اول ترجیح می‌دهند به رایتل و 16 درصد از مشترکان همراه اول نیز ترجیح می‌دهند به ایرانسل کوچ کنند.

در همین حال 18 درصد از کاربران نیز کوچ از ایرانسل به رایتل و 11 درصد کوچ از ایرانسل به همراه اول را در نظر دارند. همچنین 3 درصد از کاربران نیز از رایتل به همراه اول و 2 درصد نیز از رایتل به ایرانسل کوچ خواهند کرد.

در نهایت در بین 61 درصد از مشترکانی که تمایل به ترابردپذیری دارند، 14 درصد از مشترکان به همراه اول، 18 درصد از مشترکان به ایرانسل و 29 درصد از مشترکان به رایتل کوچ خواهند کرد.

گفتنی است؛ ترابردپذیری شماره تلفن همراه فرایندی است که مشترک تلفن همراه می‌تواند با حفظ شماره تلفن همراه خود از یک خدمات دهنده تلفن همراه به خدمات دهنده دیگر تلفن همراه کوچ کند.

این تکنولوژی قدمتی بیش از 15 سال دارد و هم اکنون در بیش از 70 کشور در دنیا انجام می‌شود و در نهایت 320 اپراتور دنیا به اجرای این طرح روی آورده اند.

مقدمات این طرح از مرداد ماه 94 آغاز شد و قرار بود در 22 بهمن ماه سال جاری وارد فاز اجرایی شده و نهایتا 27 اردیبهشت ماه 95 به بهره برداری برسید که همچنان به دلیل برخی مشکلات فنی اجرا شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-24 18:59

دیدگاه‌ها

تصویر روزبه
آخه وقتی اینترنت ایرانسل تو مترو آنتن دهی نداره، حالا هی بکاره دکل... معلومه کوچ میکنن به رایتل. آنتن دهی و زیرساخت همراه اول عالیه، اینترنت رایتل هم که یه سر و گردن از ایرانسل بالاتره. ورشکسته نشه ارانسل خوبه :D
ارسال شده توسط روزبه در 05 تير 95 - 12:22

افزودن دیدگاه جدید