کد مطلب: 

187218

شرکت مخابرات ایران نقش بسزایی در ایجاد بستر ارتباطی دارد

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، از مشتریان به عنوان سرمایه اصلی شرکت یاد کرد و گفت: هزینه یافتن مشتریان جدید حداقل سه برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است؛ لذا باید با اهمیت دادن به مشتریان فعلی و ایجاد پشتیبانی قوی در خدمات، در رفع مشکلات آنان در حداقل زمان بکوشیم.
شرکت مخابرات ایران نقش بسزایی در ایجاد بستر ارتباطی دارد

به گزارش سیتنا، مهندس قنبری در نشست کاری با مدیران عامل استان ها، از این نشست به عنوان اتاق عملیات تحول و توسعه شرکت مخابرات ایران یاد کرد و گفت: نقش یکایک ما در ایجاد تحول در عملکرد و نقش آفرینی در  شکوفایی اقتصاد کشور بسیار برجسته و آشکار است.

وی با اشاره به جایگاه بخش ارتباطات در رفع مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد : امروز مشکلات اقتصادی گریبانگیر تمام بنگاه ها و فعالان اقتصادی در کشور است و ارتباطات بیش از هر بخش اجرایی و خدماتی در کشور در رفع این مشکلات اثرگذار است، از این رو باید به عنوان مدیران ارتباطات در به حداقل رساندن این مشکلات بکوشیم.

وی در ادامه افزود: ما باید راه را هم برای مردم از بعد کسب و کار و هم برای همکاران از بعد انگیزه و ایمان به کار هموار کنیم.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران وجود چالش در داخل مجموعه را آسیب رسان خواند و افزود: ما به دنبال همگرایی هستیم، از اینرو معتقدیم با چالش درست کردن به جایی نخواهیم رسید.

مهندس قنبری با اشاره به اینکه باید روحیه امید، تلاش و عشق به خدمت را بین همکاران تقویت کنیم خاطرنشان کرد: فضای داخلی مخابرات باید آرام و امیدوارکننده باشد تا بتوانیم با انرژی کامل در جهت تحول حرکت کنیم.

وی ارایه زیرساخت های ارتباطی را صرفاً متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت ندانست و گفت: اینطور نیست که فقط آن شرکت ارایه کننده زیرساخت های ارتباطات در کشور باشد، لذا شرکت مخابرات ایران با دارا بودن شبکه گسترده ارتباطی، نقش بسزایی در ایجاد بستر این زیرساخت ها دارد.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، توسعه فضای کسب و کار کنونی را وابسته به تحول دانست و اظهار داشت: در گذشته مهاجرت به شبکه های دیجیتالی تمام نیازهای جامعه را محقق می کرد اما امروزه این شبکه ها باید IP محور باشد تا خدمات گوناگون و به روز بر اساس نیازهای مردم ارایه شود.

مهندس قنبری هوشمندسازی تمام مولفه های ارایه خدمات در کشور را امری ضروری دانست و افزود: افزایش نیازهای IT مشتریان، ما را ضرورتاً به سمت هوشمندسازی شبکه ها سوق می دهد، بر این اساس طرح هوشمندسازی شهر قم به عنوان پایلوت در دستور کار قرار گرفت.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، به اهمیت رفع اختلال در حداقل زمان ممکن در ارایه خدمات مخابراتی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی هوشمند و مناسب می توانیم سهم بازار خود را هم با ارایه خدمات متنوع و هم افزایش رضایت مشتریان افزایش دهیم.

انتهای پیام       

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-22 01:13

افزودن دیدگاه جدید