کد مطلب: 

186749

پرداختی 200 میلیاردی به پرسنل مخابرات در اسفندماه سال گذشته

ریییس هیات مدیره سابق شرکت مخابرات ایران، گفت: «این شرکت در اسفند 94 ، توانست با تمام تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی که داشت، 200 میلیارد تومان پرداختی به پرسنل و بازنشستگان خود داشته باشد».
پرداختی 200 میلیاردی به پرسنل مخابرات در اسفندماه سال گذشته

به گزارش سیتنا، سیدهاشمی در مراسم معارفه هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیارایران، خطاب به هیات مدیره جدید این دو شرکت گفت: امیدوارم عزیزانی که مسوولیت هدایت این دو شرکت را بر عهده گرفته اند، بتوانند آنچه ما خسران داشتیم، جبران کنند و با گام های بلند در توسعه این دو شرکت تلاش کنند».

ریییس هیات مدیره سابق شرکت مخابرات ایران، گفت: « زمان واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی در سال 88، این شرکت حق واگذاری ADSL نداشت و شرکت های PAP نیز تنها یک میلیون پورت اینترنت واگذار کرده بود، در حالی که الان شرکت مخابرات ایران توانسته است 5میلیون پورت اینترنت به مردم واگذار کند».

وی افزود: «ما متهم به عدم سرمایه گذاری شده ایم و اینکه با فروش املاک مخابرات ،حقوق کارکنان خود را پرداخت کرده ایم، در حالی که این شرکت در این شش سال ، 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلف مخابراتی داشته است».

سیدهاشمی همچنین با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران اولین شرکتی در ایران است که مجامع خود را به موقع برگزار کرده است و در راستای شفاف سازی و اعلام عملکرد به سهامداران خود، جلوداربوده است، گفت: «این شرکت با تمام تنگناهای اقتصادی و مشکلاتی که در این شش سال داشته است، امسال توانسته است رشد 14 درصدی در ارایه سود به سهامداران داشته باشد».

وی یکی ازبرنامه های هیات مدیره سابق شرکت مخابرات ایران را تامین وتوجه به معیشت و رفاه کارکنان خود دانست و گفت: «این شرکت در اسفند 94 ، توانست با تمام تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی که داشت ، 200 میلیارد تومان پرداختی به پرسنل و بازنشستگان خود داشته باشد».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-07 03:02

دیدگاه‌ها

تصویر مخابراتی
اقای سید هاشمی لطفا دیگه اظهار نکن عملکرد شما گویای همه چیز هست
ارسال شده توسط مخابراتی در 18 ارديبهشت 95 - 23:15

افزودن دیدگاه جدید