کد مطلب: 

186190

شکایت مجری زن از صداوسیما با موضوع مسائل غیراخلاقی

شینا شیرانی، مجری سایق شبکه پرس‌تی‌وی، از یکی از مدیران این شبکه، به دلیل آزار جنسی در محل کار شکایت کرده است.
شکایت مجری زن از صداوسیما با موضوع مسائل غیراخلاقی

به گزارش سیتنا، شینا شیرانی از مجریان سابق شبکه‌ی پرس‌ تی‌ وی، چندی پیش با خروج از ایران و طرح ادعاهایی غیراخلاقی علیه همکارانش در این شبکه‌، به سرعت در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

وی با انتشار فایلی صوتی ادعا کرد که مورد آزار جنسی یکی از مدیران شبکه پرس تی وی قرار گرفته است.

او، اکنون با تنظیم و ثبت شکایت‌نامه‌ای در دادگستری جمهوری اسلامی، به دنبال پیگیری حقوقی این موضوع در دادگاه‌های ایران است.

بر مبنای تصویری که او در فیسبوک منتشر کرده است، با اشاره به فعالیت خود از سال ۱۳۸۶ در صداوسیما و سپس گزارشگری و مجری گری شبکه‌ی پرس تی وی، به اتهام «تهدید در محیط کار با اقدامات غیراخلاقی» در پاییز و زمستان سال گذشته [۱۳۹۴]، شکایتی را تنظیم کرده که در آن موارد مورد ادعا را باعث ترک شغل و خارج شدن از کشور اعلام کرده است.

او، در صفحه فیس‌بوکش اعلام کرده با توجه به اینکه برخی سرسختانه باور دارند اگر او در ایران به دامن قانون و قانونگذار پناه مى‌برد، از او حمایت مى‌شد، اکنون برای رفتن تمام راه‌ها برای احقاق حقش، تصمیم گرفته به دادگاه شکایت کند.

سیتنا پیش از این نیز پیشنهاد داده بود که این خانم اسناد مورد ادعایش را به دادگاه های ایران ارائه دهد تا در مجاری رسمی و قانونی در کشور مورد بررسی قرار گیرد، که در صورت اثبات این ادعا طبیعتا رسانه‌های داخل کشور نیز با نگاه دقیق تری مسائل مرتبط با فساد اخلاقی در صداوسیما را بررسی خواهند کرد و در صورت عدم اثبات این ادعاها، طرح مباحث اینچنینی در رسانه‌های خارج از کشور را سناریویی از پیش طراحی شده می دانیم که با اهدافی خاص به اجرا درآمده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-17 13:52

افزودن دیدگاه جدید