کد مطلب: 

186092

دعوت زیرساخت برای سرمایه گذاری خارجی در ترافیک بین الملل

مدیرعامل شرکت زیرساخت اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک کشور در منطقه از تمام بازیگران در حوزه ترافیک بین الملل دعوت شده است.
دعوت زیرساخت برای سرمایه گذاری خارجی در ترافیک بین الملل

به گزارش سیتنا، مهندس خسروی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت زیرساخت در پنل تخصصی اهمیت زیرساخت ارتباطات در تحقق اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت جایگاه مهمی را در فراهم ساختن دولت الکترونیک دارد افزود: یکی از اقدامات مهم در دولت فعلی افزایش 5 هزار کیلومتری فیبرنوری بود که این موضوع با این مقدار یک رکورد تاریخی در حوزه ارتباطات محسوب می شود.

وی همچنین با توضیح درباره افزایش ظرفیت شبکه انتقال داخلی در ابتدای دولت یازدهم به میزان 5/4 برابری اظهار کرد: همزمان با این پیشرفت ظرفیت پهنای باند IP داخلی نیز 5/6 افزایش داشته است.

مهندس خسروی با خاطر نشان کردن ایجاد دیتا سنتر ملی در کشور و همسو بودن آن در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی توضیح داد: با پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور توسعه شبکه انتقال داخلی کشور به میزان 650 گیگابیت بر ثانیه نصب و راه اندازی خواهد.

مدیر عامل شرکت زیرساخت با بیان اینکه تلاش این شرکت در جهت تحقق بخشیدن به شعار امسال بیش از گذشته خواهد بود تاکید کرد: پیش بینی افزایش شبکه زیرساخت 4 تا 7 برابر شبکه موجود تا پایان دولت یازدهم خواهد بود.

مهندس خسروی با اشاره به موقعیت استراتژیک ارتباطات جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: امروز اتصال کشورها منطقه با سایر کشورهای جهان، تامین پهنای باند دیتای کشورهای افغانستان و عراق و همچنین برقراری ترانزیت کشور عراق به ارمنستان از طریق کشور ما صورت می گیرد، که این موضوع از اقدامات مهم دولت یازدهم به حساب می آید.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک کشور نیز از تمام بازیگران حوزه ترافیک بین الملل برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت به عمل آمده است؛ زیرا این مسیر امن ترین مسیر برای ترانزیت ترافیک شرق به غرب در جهان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-12 18:38

افزودن دیدگاه جدید