کد مطلب: 

185910

ماهنامه نسل چهارم در آستانه گام هفتم

"با آغاز سال جدید، به مدد همراهی همیشگی شما گرامیان، نسل چهارم گام هفتم را استوارتر از پیش برمی دارد تا همانطور که پیش از این نیز تاکید کردیم بتوانیم با پر کردن خلاء های رسانه ای در حوزه نسل بالای تکنولوژی های ارتباطی زمینه ارتباط موثر حاکمیت با بخش خصوصی در راستای تحقق وعده های ارائه شده را فراهم کنیم و با حفظ جایگاه بخش دولتی و تامین منافع بخش خصوصی، در نهایت بهترین، کاربردی ترین و مناسب ترین سرویس های ارتباطی به مردم به عنوان ذی نفعان نهایی این حوزه ارائه شود".
ماهنامه نسل چهارم در آستانه گام هفتم

به گزارش سیتنا، مونا ارشادی فر در یادداشت سردبیر ششمین شماره ماهنامه نسل چهارم نوشت: خدای منان را شاکریم که توفیق داد در شش شماره نخست ماهنامه نسل چهارم با نگاهی تخصصی، چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را مورد نقد و بررسی کارشناسانه قرار دهیم و در این مسیر از دیدگاه های مدیران ارشد دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران بخش خصوصی و اساتید دانشگاه بهره بردیم. همچنین دست اندرکاران این ماهنامه با نگاهی به روند توسعه تکنولوژی های نسل بالا در کشورهای توسعه یافته، تلاش کردند این مفاهیم اساسی و راهکارهای توسعه در این حوزه را در قالب مقالات و گزارش های تخصصی ارائه دهند. در همین حال با نیم نگاهی به بازار داخلی و خارجی نسبت به معرفی بهترین و مفیدترین دستگاه های ارتباطی منطبق بر تکنولوژی های روز دنیا اقدام کردند. قدردان شما مخاطبان گرامی هستیم که در این مسیر پر چالش، همراهیتان نقش موثر و غیر قابل انکاری در هموار نمودن مسیر داشت و امید است در ادامه مسیر نیز ما را همراهی نموده و ما را از ارائه پیشنهادها و انتقادهای سازنده تان بی بهره نسازید.
در شش شماره نیم سال دوم سال 94 مباحث پیرامونی و چالش های نسل بالای تلفن همراه، شبکه های پیام رسان تلفن همراه، پهنای باند، شبکه ملی اطلاعات، زیرساخت و کسب و کارهای نو در حوزه فاوا را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. با مطرح نمودن این مباحث از یک سو تلاش کردیم تا دیدگاه مدیران عالی رتبه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را با نگاهی تخصصی و کارشناسانه مطرح کنیم و از سوی دیگر مطالبات بخش خصوصی و فعالان حوزه فاوا را بیان نموده و در تعامل رسانه ای با مدیران، مجرای تحقق این مطالبات را فراهم کنیم. در این بین طبیعتا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نقش ویژه و تعیین کننده ای برای تحقق این خواسته ها دارند و در هر شماره از ماهنامه مباحث مورد نظر را با تنی چند از نمایندگان قوه مقننه مطرح نمودیم و آنان را در چرخه رسانه ای این ماهنامه، برای مطالبات بحق حوزه فاوا که نیاز به قانونگذاری و یا اصلاح و تسهیل قوانین دارد، وارد کردیم.
کارشناسان، اساتید دانشگاه و تحلیل گران حوزه فاوا در داخل و خارج از کشور نقش بسزایی در ارائه دیدگاه های کارشناسانه داشتند تا هر آنچه در حوزه نسل بالای فاوا باید اتفاق بیفتد را ترسیم کنند تا ما هم در آن مسیر گام نهیم و در سیر حرکت به سمت اهداف مورد نظر با سرعت و دقت هر چه تمام تر حرکت کنیم و البته در طی این مسیر از جاده اصلی تکنولوژی نیز خارج نشویم. 
با آغاز سال جدید، به مدد همراهی همیشگی شما گرامیان، نسل چهارم گام هفتم را استوارتر از پیش برمی دارد تا همانطور که پیش از این نیز تاکید کردیم بتوانیم با پر کردن خلاء های رسانه ای در حوزه نسل بالای تکنولوژی های ارتباطی زمینه ارتباط موثر حاکمیت با بخش خصوصی در راستای تحقق وعده های ارائه شده را فراهم کنیم و با حفظ جایگاه بخش دولتی و تامین منافع بخش خصوصی، در نهایت بهترین، کاربردی ترین و مناسب ترین سرویس های ارتباطی به مردم به عنوان ذی نفعان نهایی این حوزه ارائه شود.
پیشاپیش سالی پر از سلامتی، شادکامی، کامیابی، همراه با رزق و روزی فراوان و سالی پرسرعت در فضای مجازی را برای تک تک شما مخاطبان عزیز از خداوند منان خواستاریم. همیشه سبز باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-02 17:47

افزودن دیدگاه جدید