کد مطلب: 

184782

چتر 4G رایتل در 17 شهر کشور باز شده است

در حال حاضر راه‌اندازی اولیه سرویس 4G رایتل در 17 شهر کشور انجام شده است و سه شهر از این تعداد نیز تحت ارائه‌ی سرویس تجاری نسل چهارم رایتل قرار گرفته‌اند.
چتر 4G رایتل در 17 شهر کشور باز شده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، در حال حاضر شبکه نسل چهارم رایتل در 17 شهر در استان‌های مختلف کشور راه اندازی شده است که مشتمل بر "کرج در استان البرز، بوشهر و عسلویه در استان بوشهر، تهران، اندیشه و ملارد در استان تهران، مشهد در خراسان رضوی، آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، بهبهان، خرمشهر، دزفول و مقاومت در استان خوزستان، شیراز در استان فارس، بندرعباس و کیش در استان هرمزگان" می‌باشد. از این تعداد شهرهای تهران، کرج و کیش هم تحت ارائه‌ی سرویس تجاری 4G رایتل قرار گرفته اند.

گفتنی است؛ برای استفاده از نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) رایتل، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تعویض سیم کارت یا فعال سازی نخواهید داشت. فقط کافی است در منطقه تحت پوشش نسل چهارم (4G) رایتل قرار داشته باشید و گزینه 4G/LTE را بر روی گوشی یا تبلت خود فعال کنید و بدون نیاز به هرگونه تنظیمات پیچیده و زمانبر، از سرعت و کیفیت اینترنت نسل چهارم رایتل لذت ببرید.

پیش از این، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل به خبرنگار سیتنا، گفته بود که در حال حاضر با مجوز موقتی که از طرف سازمان تنظیم مقررات به ما داده شده است توانسته‌ایم در برخی شهرها سرویس 4G رایتل را راه‌اندازی اولیه کنیم و در برخی مناطق نیز سرویس تجاری ارائه داده‌ایم.

وی گفته بود: در مجموع بالغ بر 270 آنتن‌ نسل چهارم در این شهرها نصب کرده‌ایم که از این تعداد بالغ بر 130 آنتن در تهران نصب شده است.

مدیرعامل رایتل در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر وجه تمایز این اپراتور با سایر رقبا نیز گفت: اولین تفاوت رایتل با سایرین این است که شبکه‌ی ما مبتنی بر 3G به بالاست و این در حالی است که شبکه‌ی سایر اپراتورها تلفیقی از 3G ، 2G و در حال حاضر نیز 4G است.

وی ادامه داد: دیگر تفاوت رایتل با سایر رقبا این است که رایتل گسترده‌ترین پوشش شبکه‌ی نسل سوم را در کشور داراست و ما 445 شهر کشور را تحت پوشش شبکه‌ی 3G قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-17 12:00

افزودن دیدگاه جدید