کد مطلب: 

184434

عامل سوء استفاده از گوشی مفقودی در تلگرام شناسایی شد

عامل سوء استفاده از محتویات گوشی مفقودی در تلگرام توسط پلیس فتا در شهرستان رشت شناسایی شد.
عامل سوء استفاده از گوشی مفقودی در تلگرام شناسایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ"محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 30 ساله گیلانی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با دسترسی غیر مجاز به محتویات گوشی مفقودی وی در تلگرام فعالیت می کند، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل سوء استفاده از گوشی مفقودی شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی که مردی 36 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با پیدا کردن گوشی شاکیه و دسترسی غیر مجاز به محتویات آن در تلگرام فعالیت می نمود، اعتراف کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-09 11:48

افزودن دیدگاه جدید