کد مطلب: 

184381

اتصال 383 روستای استان اصفهان به اینترنت پرسرعت روستایی

در ششمین روز دهه مبارک فجر، افتتاح 1375 پروژه عمرانی انجام شد که از جمله آنها افتتاح 1624 مسکن مهر در استان اصفهان بود که امروز 17 بهمن ماه، با حضور دکتر واعظی به عنوان نماینده هیات دولت صورت گرفت.
اتصال 383 روستای استان اصفهان به اینترنت پرسرعت روستایی

به گزارش سیتنا، در آئین افتتاح این پروژه ها که بیش از 900 واحد مسکن آن مربوط به شهرستان شهر رضا بود، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک پیروزی های عرصه دیپلماتیک کشور، گفت: از رهنمودهای  هوشمندانه مقام معظم رهبری و تمام دستگاههای کشوری و به ویژه مقاومت ملت عزیز ایران تقدیر می کنیم که موجب شده دولت در دستیابی به این پیروزی موفق عمل کند.

وی در عین حال این پیروزی را متعلق به تمام ملت ایران دانست و ادامه داد: این پیروزی فراجناحی است و امیدواریم سال 95 برنامه جامع اقدام ملی، بنا به گفته ریاست جمهوری در کشور انجام شده و مسائل اقتصادی ، معیتشی و ایجاد اشتغال برای جوانان طبق آن جامه عمل پوشانده شود.

دکتر واعظی در ادامه اظهارداشت: دولت با تمام قوا به دنبال توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه با افتتاح 1375 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان شاهد عزم دولت در آبادانی کشور هستیم گفت: خوشبختانه با همت وزیر راه و شهرسازی، باقی مانده پروژه مسکن مهر به سرعت در حال تکمیل و واگذاری به مردم در سراسر کشور است.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: دولت در عین حال جهت رفاه ساکنان این واحدهای مسکونی به همراه تمام مسئولان استانی پیگیر تامین خدمات مورد نیاز ساکنین این مسکن ها است.

 دکتر واعظی در ادامه با اشاره به اتصال 383 روستای استان اصفهان در صبح امروز به اینترنت پرسرعت روستایی، گفت: تا پایان دولت تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت متصل می شوندو روستائیان  از مزایای کاربردی آن بهره مند می شوند.

در این مراسم کلید دو واحد آپارتمان به صورت نمادین به شهروندان توسط دکتر واعظی اهداء شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-06 13:46

افزودن دیدگاه جدید