کد مطلب: 

184331

دکتر واعظی به دیدار حضرت آیت الله دستغیب رفت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به استان فارس با حضور در صحن مطهر احمد بن موسی (ع) به ملاقات حضرت آیت اله دستغیب تولیت آستان مبارک رفت و در ارتباط با عملکرد دولت و وضعیت ارتباطی کشور گفت و گو کرد.
دکتر واعظی به دیدار حضرت آیت الله دستغیب رفت

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به استان فارس با حضور در صحن مطهر احمد بن موسی (ع) به ملاقات حضرت آیت اله دستغیب تولیت آستان مبارک رفت و در گفت و گو با وی ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر در ارتباط با عملکرد دولت و دستاوردهای پس از برجام، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای و رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق شدیم با حفظ دستاوردهای نظام، تمامی قطعنامه های تهدید کننده و تحریم ها را لغو کرده و فضای مناسبی برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی فراهم آوریم.

دکتر واعظی با بیان این که اکنون ایران بخشی از راه حل منطقه است، افزود: با توجه به شرایط جدید ایجاد شده، فرصت خوبی برای کشور ایجاد شده است که در آن توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی و رفع معضل بیکاری توسط دولت دنبال می شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به شکوفایی اقتصادی کشور در سال 95، خاطرنشان کرد: به امبد خدا با دعای خیر شما دولت به اهداف خود دست خواهد یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سفر به استان فارس را حاصل برنامه ریزی اجرای پروژه های زیرساختی زیادی در حوزه ارتباطات دانست و گفت: خوشبختانه برای اجرای پروژه های زیرساختی ارتباطی استان در یک سال گذشته 8870 ریال هزینه کردیم که امروز کلید اتصال 920 روستای استان به اینترنت پرسرعت زده شد.

وی افتتاح دومین مرکز IXP کشور در استان فارس را زمینه ساز کمک به ایجاد شرکت های کوچک دانش بنیان عنوان کرد و افزود: رونق کسب و کار به ویژه زمینه سازی برای اشتغال فارغ التحصیلان  IT در کشور از سوی ما دنبال می شود.

در ادامه این گفت وگو حضرت آیت اله دستغیب نیز با تقدیر از زحمات دولت و کابینه آن در خدمت رسانی گفت: امید است که افتتاح های امروز نوید بخش پیشرفت و تعالی و برآورده شدن انتظارات مردم در سراسر استان باشد.

وی تبعیت از ولایت و وحدت بین آحاد مردم را موجب نزول برکات الهی دانست و بیان کرد: در این مقطع امیدوارم توفیقات خوب حاصل شده با مجاهدت دولت و کابینه به بهترین وجه مورد استفاده قرار بگیرد.

آیت اله دستغیب در پایان با تقدیر از دکتر واعظی و کابینه که در جهت رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تلاش می کنند، افزود: باید روحیه امید و آرامش را در جامعه افزایش داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-03 13:05

افزودن دیدگاه جدید