کد مطلب: 

184275

ارائه سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت محقق می شود

با بهره برداری از پروژه NGN/IMS ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت در سه استان آذربایجان شرقی، فارس و خراسان رضوی امکان پذیر می شود.
ارائه سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت محقق می شود

 به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با بهره برداری از پروژه  NGN/IMS یکی از مهم ترین الزامات تحقق همگرایی ثابت و سیار گذر از سیستم تک محصولی مبتی بر صوت در  تلفن ثابت و ارائه خدمات متنوع و ارز ش افزوده در سه استان یاد شده فراهم می شود.

بر اساس این گزارش ، تلفن پیش پرداخت، تلفن پیش پرداخت کارتی، ایجاد PBX مجازی، مشاوره تلفنی، رای گیری تلفنی، اختصاص یک سرشماره برای چندین خط  (ثابت یا موبایل) با ارسال زنگ همزمان به همه خطوط و برقراری ارتباط از طریق وب مهم ترین سرویس های ارزش افزوده است که با اجرای  پروژه NGN/IMS در استان های فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی محقق می شود.

همچنین ، ایجاد کنفرانس تصویری و صوتی با حداقل 15 عضو، ارائه آهنگ پیشواز، پیشواز چند رسانه ای (صوتی و تصویری)، صندوق صوتی پیام کوتاه، ترابردپذیری شماره مشترکان، نرم افزار اجتماعی در داخل شبکه، شماره گیری از طریق وب از دیگر ویژگی هایی ست که با با بهره برداری از این پروژه قابلیت اجرا بر بستر تلفن ثابت را پیدا می کند.

گفتنی است ، نسل جدید مراکز مخابراتی مبتنی بر IP ، همزمان با افتتاح از پروژه ویدئو کنفرانس یکپارچه در سراسر کشور ، چهارشنبه 14 بهمن در تبریز ، به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-01 19:17

افزودن دیدگاه جدید