کد مطلب: 

183658

افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، در نود و ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته، گفت: افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است.
افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

به گزارش سیتنا، مهندس برات قنبری در این نشست، گفت: روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی به موقع، نیازمند برخورداری از برنامه های شفاف و آمار دقیق  هستند.

وی بر توجه به مخاطب هوشمند امروز توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به انواع و اقسام اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد، مخاطب نیازمند مجرای قابل اعتماد برای دریافت اخبار صحیح است که این کانال همان روابط عمومی های سازمان ها و شرکت ها است.

قنبری خاطرنشان کرد: بنای ما در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، آن است که به هر قول و وعده ای که داده ایم جامه عمل بپوشانیم و در این راستا نهایت تلاش خود را انجام می دهیم.

وی بر اطلاع رسانی به موقع و صحیح از مراحل اجرایی پروژه ها و میزان پیشرفت آنها تاکید کرد و افزود: لازم است در صورت لزوم دلایل عدم تحقق برنامه ها را برای افکار عمومی توضیح داد.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: معتقدم باید پروژه هایی افتتاح شود که تمام جنبه های آن بررسی و به طور کامل تحقق یابد.

وی با اشاره به بررسی بودجه و برنامه ششم توسعه گفت: انشاءالله پس از پایان تصویب لایحه برنامه ششم توسعه، در این خصوص، نشست خبری با خبرنگاران حوزه ICT  خواهم داشت.

در ادامه نشست مهندس شمولی و دکتر فرنقی زاد نکاتی را در خصوص برنامه های اجرایی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، به ویژه در دهه فجر، ارائه کردند.

نود و ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته با حضور معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس شمولی عضو هیئت مدیره پست، دکتر فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  و مدیران  روابط عمومی های شرکت های وابسته به وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، در شرکت پست، برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-10 13:01

افزودن دیدگاه جدید