کد مطلب: 

183649
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد:

شدت امواج مغناطیسی در همه مناطق تهران اندازه گیری می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی به طرح موضوع تشعشعات آنتن های تلفن همراه پرداخت و تاکید کرد که شبکه اندازه گیری شدت امواج مغناطیسی در همه مناطق تهران اجرایی خواهد شد.
شدت امواج مغناطیسی در همه مناطق تهران اندازه گیری می شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمود واعظی در یکی از شبکه های اجتماعی داخلی، نوشت: شبکه اندازه گیری شدت امواج مغناطیسی در همه مناطق تهران اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بر اساس نتایج اندازه گیری های انجام شده و اعلام نظر دفتر امور حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ایران در سال جاری، موردی مبنی بر غیر استاندارد بودن حدود پرتوگیری آنتن ها گزارش نشده و نتایج همه اندازه گیری ها پایین تر از حد مجاز بوده است.

واعظی افزود: با هدف نظارت هر چه بهتر بر تشعشعات آنتن ها و فرهنگ سازی در این خصوص، علاوه بر مواردی از قبیل شناسنامه دار کردن دکل ها که تاکنون کاربردی شده اند، قرارداد طراحی، خرید، نصب و راه اندازی شبکه اندازه گیری شدت امواج مغناطیسی در همه مناطق تهران به عنوان پایلوت منعقد شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون طراحی شبکه، مکان یابی سایت ها، تحویل و آزمایش بخش اول تجهیزات انجام شده است.

پیش از این غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز گفت: بر پایه آخرین گزارش ها، تشعشع آنتن های BTS تلفن همراه در کشور، پایین تراز حد استاندارد است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-10 03:31

دیدگاه‌ها

تصویر سعید
فعلا که رسانه ها دست شماست و هر دروغی را به خورد مردم میدهید با یک تحقیق ساده در اینترنت در مورد امواج می شود به این نتیجه رسید که شما چه نقش بزرگی فقط در حوزه عقیم کردن دارید البته به غیر از موارد مضر دیگر در حوزه سلامت
ارسال شده توسط سعید در 22 دى 94 - 11:21

افزودن دیدگاه جدید