کد مطلب: 

183411

برگزاری یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با مشارکت رایتل

رایتل به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تکنولوژی و خدمات، علاوه بر اهداف تجاری تعریف شده برای خود، نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود مانند ارتقا کیفیت زندگی هموطنان، حساس و متعهد است. بدین منظور، از طریق همکاری با ارایه دهندگان محتوای ملی و خدمات، که در زمینه های غیرتجاری در حال خدمات رسانی هستند، بخشی از تعهدات خود را محقق می نماید.
برگزاری یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با مشارکت رایتل

به گزارش خبرنگار سیتنا، در همکاری مشترک موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و رایتل، موسسه تبیان از امکانات زیرساختی رایتل برای تسهیل در اجرای پروژه، توسط کاربران خود، استفاده می کند، بدین ترتیب ضمن ایجاد بستر آشنایی بیشتر با محصولات رایتل، اهداف اخلاقی و اجتماعی هر دو مجموعه نیز به ثمر می رسد.

در همین راستا دبیرخانه یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، رایکد رایتل (شناسه هدیه برای دریافت سیم کارت) را که جزییات آن در ادامه ذکر شده است، در اختیار شرکت کنندگان علاقمند به استفاده از محصولات رایتل به صورت رایگان قرار می دهد:

* ارایه رایکد به تمامی شرکت کنندگان یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان بلافاصله پس از انجام فرایند ثبت نام در سامانه ثبت نام که توسط سرپرست گروه انجام می شود، صورت می گیرد. (منظور از سرپرست گروه کاربری است که فرایند ثبت نام در سامانه را انجام داده است)

* رایکد به همراه توضیحات لازم پس از دریافت کد پروژه به سرپرست گروه نمایش داده می شود و به ایمیل مسوول پروژه (دبیر راهنما) نیز ارسال می گردد لازم به ذکر است به ازای هر کد پروژه یک رایکد اختصاص می یابد.

* رایکد های اختصاص یافته به هر گروه ثبت نام شده، دارای ویژگی چند کاربره می باشند (امکان ثبت نام چند نفر با استفاده از یک رایکد)؛ به این ترتیب که متناسب با تعداد اعضای گروه به علاوه دبیر راهنمایشان، یک رایکد چند کاربره در اختیار سرپرست قرار می گیرد که با استفاده از آن، کلیه اعضای گروه و خود دبیر راهنما می توانند در وب سایت رایتل، قسمت ثبت نام و خرید با رایکد (شناسه هدیه) نسبت به ثبت نام محصول ویژه تبیان، ثبت نام نمایند.

* سرپرست گروه موظف است رایکد را فقط به اعضای گروه ثبت نام شده در آن پروژه ارائه نماید و والدین دانش آموزان می توانند خودشان با در دست داشتن رایکد، شخصاً نسبت به ثبت نام محصول ویژه تبیان، اقدام نمایند.

* راهنمای استفاده از رایکد و معرفی محصول ویژه رایتل ار طریق آدرس ذیل قابل دسترسی است.

* سیم کارت های ثبت نام شده، از طریق پست برای مشترکین ارسال می شود.

* این سیم کارت های هدیه دارای خدمات و سرویس هایی برای پیشبرد و تسهیل اجرای طرح پروژه های دانش آموزی تبیان به شرح ذیل است:
امکان استفاده از 500 مگابایت حجم ترافیک اختصاصی رایگان در هر دوره 30 روزه از طرح (پس از زمان فعال سازی تا اردیبهشت ماه 95)

امکان استفاده رایگان از 10،000 (ده هزار) دقیقه تماس صوتی درون شبکه فقط در دوره 30 روزه اول

امکان استفاده رایگان از 10،000 |(ده هزار) عدد پیامک درون شبکه فقط در دوره 30 روزه اول

پس از اتمام مهلت دوره 30 روزه اول، اعضای گروه و دبیر راهنما (اشخاصی که از طریق یک رایکد سیم کارت دریافت کرده اند) می توانند با استفاده از سرویس تماس درون شبکه درون گروهی، به صورت رایگان با یکدیگر ارتباط داشته باشند. این سرویس از دوره دوم (30 روزه دوم) طرح آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-04 23:51

افزودن دیدگاه جدید