کد مطلب: 

183111

تقدیر از فراهم آورندگان امکانات ارتباطاتی در راهپیمایی اربعین حسینی

سومین نشست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان خصوصی حوزه فاوا با موضوع نظام نوآوری بخش ICT برگزار شد که در پایان این مراسم از فراهم آوردگان امکانات ارتباطی راهپیمایی اربعین حسینی در حضور وزیر ارتباطات تقدیر شد.
تقدیر از فراهم آورندگان امکانات ارتباطاتی در راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار سیتنا، سومین شست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان حوزه ICT با موضوع نظام نوآوری بخش ICT با حضور وزیر ارتباطات بعد از ظهر شنبه در مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد.

در این نشست 3 معاون وزیر ارتباطات درباره موضوعات « نظام نوآوری در بخش ICT و روش‌های تأمین مالی،» «آیین نامه توسعه و گسترش کاربری ICT» و «سند راهبردی همکاری‌های بین‌المللی پساتحریم در حوزه فاوا» صحبت کردند.

همچنین در این نشست صاحب‌کار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و حمایت از موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سخن گفت.

در این مراسم همچنین از فراهم آورندگان امکانات ارتباطات مناسب در راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر شد و محمود خسروی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و نماینده‌ای از ایرانسل لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-27 09:59

افزودن دیدگاه جدید