کد مطلب: 

182747

حمایت مخابرات استان تهران از ایده های برتر و خلاقانه

نائب رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران از فراخوان شرکت های نوپا جهت حمایت از ایده های برتر مخابراتی خبر داد.
حمایت مخابرات استان تهران از ایده های برتر و خلاقانه

به گزارش سیتنا، مهندس غلامرضا شیدایی در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای شرکت های بزرگی چون مخابرات استان تهران دانست و افزود: ارائه خد مات و سرویس های مخابراتی و به نمایش گذاشتن توانمندی های شرکت های فعال در حوزه ICT از مزایای این نمایشگاه به شمار می رود.

وی با بیان این که شرکت مخابرات استان تهران می تواند به عنوان شرکت شتاب دهنده برای شرکت های نوپا و صاحب ایده در حوزه فناوری و ICT باشد، گفت: شرکت مخابرات استان تهران در زمینه منابع مالی - تجربیات بازار، مشاوره فنی و شناخت معادلات بازار، حامی شرکت های نوپا می تواند باشد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به کسب رتبه 91 ایران در ارزیابی ITU در بخش توسعه اینترنت خاطرنشان کرد: در این رتبه بندی نسبت به سال گذشته 8 رتبه ارتقاء داشتیم و این درحالی است که کشورهایی چون آفریقای جنوبی، پاناما، اکوادور از رتبه بهتری برخوردارند.

وی با تأکید بر این که انتظار می رود باتوجه به نقش توسعه ICT در توسعه پایدار در سال های بعد رتبه های بهتری را کسب کند، گفت: در همین راستا، شرکت مخابرات استان تهران به عنوان یک شرکت شتاب دهنده در حوزه ICT فراخوانی برای شرکت های کوچک و نوپا خواهد داد تا با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مخابراتی به خلق و تولید ایده های نو کمک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-15 18:19

افزودن دیدگاه جدید