کد مطلب: 

182605

همکاری دو شرکت ایرانی و سوئیسی در حوزه خدمات الکترونیک بانکی

یک شرکت مطرح ایرانی و یک شرکت مطرح سوئیسی در حوزه خدمات الکترونیک بانکی قرارداد انحصاری همکاری استراتژیک امضا کردند.
همکاری دو شرکت ایرانی و سوئیسی در حوزه خدمات الکترونیک بانکی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین، شرکت ایرانی توسن و شرکت سوئیسی تمنوس قرارداد انحصاری همکاری استراتژیک برای توسعه نرم‌افزارهای بانکی امضا کردند.

با توجه به علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی به سرمایه‌گذاری در ایران، شرکت تمنوس به‌عنوان یکی از برندهای نرم‌افزارهای سامانه‌های یکپارچه بانکی (Core Banking) در دنیا با بیش از ۱۰۰۰ مشتری و شرکت توسن به‌ عنوان تولیدکننده نرم‌افزارهای بانکی و پرداخت در ایران با سهم قابل‌توجهی از بازار برای ایجاد مرکز فناوری‌های برتر بانکی (Center of Excellence) در زمان مناسب در ایران به توافق رسیدند.

سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال دانش فنی و ایجاد و بومی‌سازی راه‌حل بانکی از اهداف اصلی این همکاری برشمرده می‌شود.

شرکت توسن به‌عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای بانکی علاوه بر حفظ و گسترش محصولات فعلی خود، به‌منظور تنوع سبد خدمات خود، پوشش سلایق مختلف بازار و با پیش‌بینی ورود بانک‌های خارجی به کشور به‌عنوان استقرار دهنده تمنوس در ایران خدمات نصب، راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی این نرم‌افزار را به بازار بانکی کشور ارائه خواهد کرد.

مشتریان بانکی اعم از بانک‌های خارجی و داخلی، از این‌ پس می‌توانند از مزایای این همکاری و مشارکت راهبردی توسن و تمنوس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-08 15:16

افزودن دیدگاه جدید