کد مطلب: 

182544

تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه ICT و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور توسعه شرکتهای دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل پژوهشگاه با حضور نمایندگان دو طرف برای مدت 5 سال منعقد گردید.
تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه ICT و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این تفاهم نامه در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و با هدف افزایش اثربخشی پژوهشها و تجاری سازی نوآوری‌ها متناسب با نیاز کشور بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی دکتر محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به نمایندگی دکتر محمدجعفر صدیق رئیس پارک منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه دو طرف متعهد به همکاری در حمایت از دوره‌های پیش رشد پارک و تجاری سازی فعالیتهای پژوهشی پژوهشگاه شدند. تامین زیرساختهای ابری مورد نیاز موسسات و شرکتها و هسته‌های مستقر در پارک و حمایت از دستاوردهای نوآورانه این شرکتها توسط پژوهشگاه و همکاری در طراحی و اجرای پارک پیشرانICT جهت جذب و پرورش و ارتقای سرمایه‌های انسانی نخبه حوزه ICT در داخل کشور از جمله فعالیتهای پیش بینی شده در این تفاهم نامه هستند.

علاوه بر این مقرر شد، از پژوهشگران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه در هدایت هسته‌های مستقر در پارک خصوصا دوره‌های پیش رشد استفاده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-06 02:37

افزودن دیدگاه جدید