کد مطلب: 

182443
با حضور معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر مجارستان؛

سند همکاری ICT بین ایران و مجارستان امضا شد

دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح یکشنبه با میکلوش شستاک، وزیر توسعه ملی مجارستان که در معیت نخست وزیر این کشور به تهران آمده است، دیدار کرد.
سند همکاری ICT بین ایران و مجارستان امضا شد

به گزارش سیتنا، در این دیدار که در مجموعه سعدآباد تهران انجام شد، طرفین بر توسعه همکاری های دو وزارتخانه تاکید کردند و خواستار همکاری‌های بیشتر در حوزه ICT شدند.

در این دیدار سند همکاری میان دو کشور در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر مجارستان امضاشد.  

در همین حال، پایگاه اطلاع رسانی دولت، نوشت: در جریان سفر ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان به ایران، پس از نشست مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و مجارستان که در مجموعه ی سعدآباد تهران برگزار شد، هشت سند و یادداشت تفاهم همکاری توسط وزرای دو کشور امضاء شد.

این اسناد همکاری که در حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور کشورمان و ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان به امضای وزرا و مقامات دو کشور رسید عبارتند از: یادداشت تفاهم همکاری و رایزنی های سیاسی میان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه و تجارت مجارستان، موافقت نامه ی اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی، موافقت نامه همکاری های اقتصادی، قصدنامه ی تشویق سرمایه گذاری، یادداشت تفاهم در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری، برنامه مبادلات فرهنگی، علمی و آموزشی، یادداشت تفاهم همکاری های پزشکی و بهداشتی و موافقت نامه همکاری در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-01 01:21

افزودن دیدگاه جدید