کد مطلب: 

182442

کمیته مشترک توسعه همکاریهای ایران و مجارستان تشکیل می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان نشست مشترک با وزیر توسعه ملی مجارستان از تشکیل کمیته مشترک توسعه همکاریهای دو کشور به ویژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
کمیته مشترک توسعه همکاریهای ایران و مجارستان تشکیل می شود

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی با اشاره به امضای هشت سند همکاری بین ایران و مجارستان در زمینه های مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر مجارستان امضا شد، گفت: "ما با امضای این سند نشان دادیم که به گسترش روابط فیمابین چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی علاقمند هستیم".

وی افزود: "در جلسه امروز مقرر شد به منظور توسعه همکاری های فیمابین دو کشور کمیته ای تشکیل و جلسات آن هر شش ماه یک بار برگزار شود. علاوه بر آن جلسات سالانه دیگری نیز در سطح وزرا برگزار و روابط و همکاری های دو جانبه بررسی می گردد".

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: "در نشستی که امروز برگزار شد، هم نمایندگان سازمان ها و شرکت های دولتی حوزه ICT  و هم نمایندگان بخش خصوصی این حوزه از هر دو کشورحضور داشته و آمادگی خود را جهت همکاری در عرصه های مختلف اعلام کردند".

دکتر واعظی اضافه کرد: "نیمی از اعضای کابینه مجارستان و نمایندگان 60 شرکت از بخش خصوصی نخست وزیر این کشور را در سفر به ایران همراهی می کنند که این مساله نشانگر سطح بالا و اهمیت این سفر می باشد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-01 01:14

افزودن دیدگاه جدید