کد مطلب: 

182385

ارتباط داعشی ها از طریق بازی آنلاین موبایلی

اعضای گروهک تروریستی – تکفیری دولت اسرائیلی عراق و شام موسوم به داعش اخیرا از طریق یک بازی آنلاین موبایلی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.
ارتباط داعشی ها از طریق بازی آنلاین موبایلی

به گزارش سیتنا، طی چند سال اخیر برخی اطلاعاتی بدست آمد که مشخص می کند  بیشتر ارتباط ها میان اعضای گروهک های تروریستی بطور کلی از طریق اینترنت و بطور دقیق تر از طریق چت در تالارهای گفتگو و غیره برقرار می گردد.

البته این شیوه دیگر کاربرد ندارد زیرا بیشتر فضای اینترنت زیر نظر قرار گرفته و توسط دستگاه های امنیتی جهان رصد می شود لذا اعضای گروهک های تروریستی که از این موضوع هم مطلع شده اند، دیگر تالارهای گفتگو و غیره را فضایی امن برای برقرار کردن ارتباط با یکدیگر نمی دانند لذا کمتر از آن استفاده می کنند.

اما شبکه ماهواره ای “اشراق” عراق با انتشار گزارشی در این باره مدعی شد که اعضای گروهک تروریستی – تکفیری دولت اسرائیلی عراق و شام موسوم به داعش اخیرا از طریق یک بازی آنلاین موبایلی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

به گفته این شبکه، در این بازی موبایلی اجازه داده می شود که اعضای یک تیم برای خود فضایی امن و محرمانه ایجاد کنند و در آن با یکدیگر گفتگو و مشورت کنند.

اعضای داعش هم از این فضا بهره برده و با ایجاد آن با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند زیرا هیچ کسی نمی تواند به این فضای امن دسترسی پیدا کند و فقط اعضای تیم می توانند وارد آن شوند لذا کمتر کسی خواهد توانست آنان را رصد کند و اطلاعاتی از آنها بدست آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-28 00:29

افزودن دیدگاه جدید